  • 31. Data: 2018-01-09 13:32:09
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Jan 2018 12:09:04 +0100, w
    <5a54a2d3$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Na co się przesiadłeś konkretnie?
    >
    > I serio obsługujesz kilka kont pocztowych z komórki z 5" ? wyświetlaczem?
    >
    > Szacun :-)

    Ale w czym problem? Ja mam 3,5". Może potrzebujesz większych binokli? :)

  • 32. Data: 2018-01-09 14:11:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 13:32, r...@k...pl pisze:

    > Ale w czym problem? Ja mam 3,5". Może potrzebujesz większych binokli? :)

    To pewnie kwestia przyzwyczajenia.
    Jak się pracuje codziennie na dwóch monitorach w rozdzielczości 2K ... w
    domu przynajmniej 1080 w pionie...
    A pisząc z laptopa 1300x700 to mnie krew zalewa :-)

    Email to tylko dla nerdów i pracowników i to przynajmniej na tablecie.
    Na mniejsze ekrany szkoda życia :-)
    Reszta gimbazy to smsuje skypuje czy co tam modne...

  • 33. Data: 2018-01-09 14:15:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 12:26, Liwiusz pisze:

    > A jaka to różnica, czy jedno, czy kilka kont? I tak maile lądują w tym
    > samym folderze.

    To zależy co się tymi meilami wysyła.
    U mnie w pracy często nawet kilkunastomegowe załączniki. nie wyobrażam
    sobie zaprzęgnięcia do tego smartfona.
    Prywatnie jak proszę o meila to robią wielkie oczy "A co to?" :-)

  • 34. Data: 2018-01-09 14:35:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 14:15, z pisze:

    > To zależy co się tymi meilami wysyła.
    > U mnie w pracy często nawet kilkunastomegowe załączniki. nie wyobrażam
    > sobie zaprzęgnięcia do tego smartfona.

    Łał, kilkunastomegowe? Szacun :)
    Takie, oczywiście, telefonem wysyłam bez problemu.

    No i to nie o to chodzi, że z maila korzystam tylko na telefonie, albo
    że wolę na telefonie.

    Korzystam wówczas, jak nie mam komputera. Albo nie chce go włączać.

    Po co mam gdzieś na mieście wyjmować laptopa z plecaka i włączać, aby
    sprawdzić maila, czy nawet coś poodpisywać bez zbędnego elaborowania.

    > Prywatnie jak proszę o meila to robią wielkie oczy "A co to?" :-)

    Kto?

    Obserwuję moje dzieci (5, 11 lat) i widzę, że będzie to pokolenie, które
    naturalnie obejdzie się bez maila. Oczywiście mają maile, założone przez
    rodziców, aby coś tam porejestrować typu konto na YT, ale nie używają i
    nie widzą potrzeby używania. Komunikują się w inny sposób.

    Niemniej jednak w wieku moim, powiedzmy 30-45 nie znam osób bez maila.
    Są osoby, które może mają problemy z używaniem maili, jedna chyba nawet
    obecnie nie ma żadnego, bo "pogubiła hasła". nierozłącznie wiąże się to
    jednak z niską inteligencją takiej osoby (bo w wieku 30-45l. nie ma mowy
    o wykluczeniu cyfrowym - potrafię sobie wyobrazić inteligentnego
    60latka, który przeszedł przez życie bez maila, nie potrafię sobie
    wyobrazić 30-latka - niechybnie coś ma nie tak z zaradnością i
    inteligencją).

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2018-01-09 17:51:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 10:48:45 UTC+1 użytkownik Rob napisał:

    > Mam jednak pytanie - czy istnieje forum, na którym użytkownicy
    > tego smartfona wymieniają doświadczenia?

    http://forum.android.com.pl/forum/599-huawei-telefon
    y/

    Zapytaj w watku nowosci albo pozostale Huawei.

    Przeczytaj najpierw o zblizonych modelach.

  • 36. Data: 2018-01-09 18:59:04
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > http://forum.android.com.pl/forum/599-huawei-telefon
    y/
    > Zapytaj w watku nowosci albo pozostale Huawei.
    > Przeczytaj najpierw o zblizonych modelach.

    Dzięki. Tak zrobię.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 37. Data: 2018-01-09 19:40:44
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości

    > W jakiej perspektywie czasowej?
    > Bo jesli nie "na juz", to w polowie roku powinna byc nowa seria (a wiec
    > dotychczasowe beda taniej). Wtedy tez prawdopodobnie Microsoft wroci do
    > gry, z nowym telefonem (z Windows 10). Zreszta teraz jest CES, i nowe
    > modele oglaszaja - co oznacza ze w ciagu paru tygodni bedziesz mial taniej.

    To też jest do rozważenia, bo przyczyną chęci zakupu nowego smartfona
    nie jest Windows, a wada fizyczna. Może jeszcze parę miesięcy wytrzymam. ;-)

    Gdzie sprawdzać "postępy" w rozwiązaniach Microsoftu?

    Pozdrawiam
    Rob

  • 38. Data: 2018-01-09 19:52:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 08/01/2018 11:40 PM, Animka wrote:

    > Przeprowadziłeś kalibrację ekranu?

    Przez jezdnie na pasach i zieonym swietle.

  • 39. Data: 2018-01-09 21:28:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2018 o 19:40, Rob pisze:
> [...]
    > ;-)
    >
    > Gdzie sprawdzać "postępy" w rozwiązaniach Microsoftu?
    darować sobie ten pomysł. windows phone (czyli najnowszy windows na
    telefony) nie żyje. jest trupem. tak samo jak windows mobile (jeszcze
    pojawiajacy się w nawigacjach) symbian i parę innych systemów/rozwiązań.
    W tym świecie są pewne standardy... i właśnie jeśli _nie chcesz_ dłubać
    w systemie i sofcie to się dostosuj. jak jesteś szpanerem - apple. jak
    nie, android. reszta sytemów? Dozwolona, ale jesteś na bocznym torze.
    Cokolwiek M$ wyda, ogłosi, za parę miesięcy anuluje. Gdy zrobi dwa kroki
    do przodu - nastąpią trzy w tył. Wielu chwaliło dawne nokie z
    guziczkami, solidnie zbudowane przez M$ nokie, ale bez wsparcia ze
    strony programistów, smartfon przestaje być "smart" a telefon z niego
    marny.
    Więc jeśli uciekasz od uzywanych urządzeń to kup sobie nowego redmi za 7
    stów, albo dozbieraj do jakiegokolwiek nowego flagowca. Może kiedyś tam
    w przyszłości M$ będzie robił telefony, moze jeszcze będzie setka
    producentów, ale w najbliższych 3 latach, będzie rządził android, z jego
    wadami i zaletami. android na którego działanie świadomi mają wpływ,
    mniej świadomi i leniwi narzekają.

    ToMasz

  • 40. Data: 2018-01-09 21:42:36
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    > Więc jeśli uciekasz od uzywanych urządzeń to kup sobie nowego redmi za 7 stów, albo
    dozbieraj do
    > jakiegokolwiek nowego flagowca.

    Które nowe redmi za 7 stów polecasz?
    Ewentualnie jakiego nowego flagowca, za ile?

    Pozdrawiam
    Rob