  • 1. Data: 2016-09-26 16:33:51
    Temat: Wireless power...? :)
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Hejka!
    http://allegro.pl/magnetofon-unitra-zrk-m-3016-nr-fa
    b-049592-i6472938328.html
    Czy tu aby na pewno wszystko gra? (Hint: opis)
    Tytuł posta mówi wszystko... :P

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia,
    5"

  • 2. Data: 2016-09-26 16:39:39
    Temat: Re: Wireless power...? :)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    HF5BS pisze tak:

> [...]
    b-049592-i64729
    > 38328.html Czy tu aby na pewno wszystko gra? (Hint: opis)

    Miałem taki :) Moze kupić i przerobić na mp3 plus i7 ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2016-09-26 16:53:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-09-26 o 16:33, HF5BS pisze:
    > Hejka!
    > http://allegro.pl/magnetofon-unitra-zrk-m-3016-nr-fa
    b-049592-i6472938328.html

    > Czy tu aby na pewno wszystko gra? (Hint: opis)
    > Tytuł posta mówi wszystko... :P

    Na jednym ze zdjęć widać antenę do przesyłu energii bezprzewodowo. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2016-09-26 17:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    HF5BS pisze tak:
    b-049592-i64729

    >Miałem taki :) Moze kupić i przerobić na mp3 plus i7 ;)

    Moze byc ciezko - mechanizm mechaniczny.

    predzej takie
    http://allegro.pl/magnetofon-unitra-mds-415-0021362-
    i6491986906.html
    http://allegro.pl/magnetofon-unitra-mds-418-wersja-f
    rancuska-i6467982344.html

    No chyba, zeby takiej kasety uzyc
    http://usb.brando.com/usb-cassette-mp3-player-ii_p01
    481c035d15.html
    http://www.geekalerts.com/cassette-mp3-player/

    J.

  • 5. Data: 2016-09-26 17:57:46
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    b-049592-i6472938328.html

    > Na jednym ze zdjęć widać antenę do przesyłu energii bezprzewodowo. :-)

    A no rzeczywiście :) Tylko coś mi się zdaje, że owa antena jest nieco
    niedostrojona... :P))
    Wg mnie wymaga dofazowania do ok. 1/240.000.000 długości fali :)
    (nieparzysta ilość ćwiartek)

  • 6. Data: 2016-09-26 18:49:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    >>> http://allegro.pl/magnetofon-unitra-zrk-m-3016-nr-fa
    b-049592-i64729

    > Moze byc ciezko - mechanizm mechaniczny.

    no to na pilota a kaseta bez końca, auto stop unieszkodliwiony

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6502688874