  • 41. Data: 2018-03-01 02:34:59
    Temat: Re: Włączanie / wyłączanie dysków
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-28 o 22:10, pueblo pisze:
    > Witaj BaSk, 28 lut 2018 w

    Czego się najadleś i napaliłeś? A zresztą nieważne. Nie interesuje mnie to.
    Naucz się także cytować, nie chce mi się wycinać śmieci po tobie.

    > Ja już wystarczająco dużo ćwiczę takiej wyruzomiałości w realu - bez
    > obaw. Ale zawsze są pewne granice. My tu rozmawiamy o bitach i bajtach, a
    > nie bitkach i bułkach :)
    > Poza tym widział ktoś dowód, że Animka jest kobietą? Myślę, że zdolny
    > facet dałby radę się tak podszywać.

    Załóz sobie odmieńcu grupę dyskusyjną z zaznaczeniem "tylko dla chłopów"
    i szalej tym swoim rozbieganym móżdżkiem. Życzę powodzenia u "płci
    pieknęj" Twojego rodzaju.
    To jest zresztą grupa pl.comp.pecet, a nie towarzyskie, więc wal gdzie
    indziej.

    > A ciekawe, jakbym tak na jakimś babskim forum o babskich rzeczach zaczął
    > regularnie pisywać i doradzać - ciekawe jakby reagowały.

    Matki nie masz, chłopska cię wychowywały chyba w domu dziecka i
    wypaczyły ci całe Twoje postrzeganie świata i ludzi. Wszystko masz na opak.

    --
    animka

  • 42. Data: 2018-03-01 17:32:18
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Może być, ale obudowę (np. usb) z już wbudowanym softwarem potrafiącym uśpić
    dysk(i).

    -----