  • 31. Data: 2018-02-28 14:31:03
    Temat: Re: Włączanie / wyłączanie dysków
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.02.2018 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

    > Praktyka pokazuje ze jak takiemu odpuścisz do znajdzie naśladowców

    Ale co "odpuścisz"? Myślisz, że gość nie wie, jakie są zasady?
    On wie, tylko całkowicie świadomie ma je (jak i swoich rozmówców)
    w dupie. Więc po co dyskutować z takim? Do KF i niech dyskutuje
    sam ze sobą i sobie podobnymi.

    Jeśli chamusie byliby konsekwentnie ignorowani, to naśladowcy
    "raczej" by się nie znaleźli.

    > a chcący podyskutować przeniosą się na fora bo tam jest moderacja.
    > Tego chcesz?

    Czy chcę, czy nie- i tak taki jest trend, ciężko będzie
    go odwrócić. Wydaje mi się, że akurat nawracanie trolla
    (który zapewne z tego ma niezłą uciechę) tego raczej
    nie zmieni.

    Pozdrawiam również,

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 32. Data: 2018-02-28 16:07:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-28 o 14:31, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > sam ze sobą i sobie podobnymi.
    >
    > Jeśli chamusie byliby konsekwentnie ignorowani, to naśladowcy

    Jeśli by byli ignorowani, ale nie są i naśladowców mają coraz
    więcej. Ignorowanie się nie sprawdziło.

    > Czy chcę, czy nie- i tak taki jest trend, ciężko będzie
    > go odwrócić. Wydaje mi się, że akurat nawracanie trolla
    > (który zapewne z tego ma niezłą uciechę) tego raczej
    > nie zmieni.

    To co ty nazywasz nawracaniem trolla ja określam jako pokazywanie
    wszystkim jego głupoty i chamstwa.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2018-02-28 16:36:00
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ń, 28 lut 2018 w news:p769ut$9qo$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Siada sobie taki RadosławF przed komputerem i się zastanawia, co tu
    > jeszcze komu doradzić z rzeczy, które się widziało tylko na
    > obrazku... Odpuścisz, a tu nagły zalew Animek i Stokrotek ;-)
    >

    > -----

    Ja go rozumiem, też należę do ludzi, którzy nie lubią takich bęcwałów
    (pardon - nonkonformistów), co to piszą nad cytatem - czy to na usenecie,
    czy w emailach. Zwykle ich po prostu nie czytam. W KF rządzi
    niepodzielnie tylko Animka.

  • 34. Data: 2018-02-28 16:42:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-28 o 14:14, ń pisze:
    > Siada sobie taki RadosławF przed komputerem i się zastanawia, co tu jeszcze komu
    doradzić z rzeczy, które się widziało tylko na obrazku...
    > Odpuścisz, a tu nagły zalew Animek i Stokrotek ;-)

    Zapomniałeś dziadziu dodać: i ń-ów.

    --
    animka

  • 35. Data: 2018-02-28 17:07:49
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-02-28 o 16:36, pueblo pisze:
> [...]
    > bęcwałów (pardon - nonkonformistów), co to piszą nad cytatem - czy to
    > na usenecie, czy w emailach. Zwykle ich po prostu nie czytam. W KF

    Wyjmij ją z KF-u, ona spełnia rolę mrówki, co to ciężką "pracą" zarabia
    na swój posiłek. Jaką? Uczy tej odrobiny, istotnego minimum-minimorum
    *wyrozumiałości* dla kobiety, wyrozumiałości którą winien im jest
    *każdy* mężczyzna na poziomie. Niekoniecznie zaraz jakiś dżentelmen, ale
    zwyczajnie nie-cham.

    Kobiety w żadnym bądź razie nie powinny mieć jakichś kretyńskich
    "równych praw", lecz *przywileje*. Jak ktoś nie ustępuje kobiecie
    (wyjąwszy podlotki) miejsca w autobusie, to jest chamem, choćby miał i 5
    fakultetów. Wyjęte spod "przywilejów" powinny być jednak sufrażystki, co
    to chcą udawać facetów.

    Dlaczego im się "należą"? Spróbuj ty jeden z drugim faciu urodzić
    dziecko! A nie chodzi mi o to, że to niemożliwe, lecz o dramatyczny
    ból,zarówno finałowy, jak i przez te 9 miesięcy! I nie jest to żaden
    "wybór", tylko ich *obowiązek*: dochować życia poczętego. Gdy tego
    którejś zabraknie, to trzeba ją uważać za takiego niedorobionego chłopa,
    bez (hm, hm) "dzwonka" :-)
    i tak jak jakiegoś palanta traktować! Może choć *niektórym* przemówi to
    do rozumu. A wybór? Jest! Albo "dochować" albo robić za cwela!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno) { (C) by Tornad } :
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 36. Data: 2018-02-28 17:50:47
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Netx <n...@g...pl> zwrócił błąd:

    > To może zrobić ikonę na pulpicie do odmontowywania wszystkich woluminów
    > z dysku i drugą do montowania w razie potrzeby. Przez ikonę rozumiem
    > skrót to skryptu BAT.
    > https://superuser.com/questions/704870/mount-and-dis
    mount-hard-drive-through-a-script-software

    Można. Być może to zadziała. Chociaż w Windowsie da się używać dysków
    bez montowania (i przydzielania literki), czyli jakiś sprytny program
    teoretycznie mógłby nadal coś próbować.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 37. Data: 2018-02-28 19:59:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-28 o 17:07, BaSk pisze:

    > Wyjmij ją z KF-u, ona spełnia rolę mrówki, co to ciężką "pracą" zarabia
    > na swój posiłek.

    Hehe, dobre! :D
    Ja ją tolerowałem dość długo, dokąd nie okazała się wulgarnym chamidłem.
    Dopiero wtedy została dodana do KF.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 38. Data: 2018-02-28 20:35:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-28 o 14:31, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ale co "odpuścisz"? Myślisz, że gość nie wie, jakie są zasady?
    > On wie, tylko całkowicie świadomie ma je (jak i swoich rozmówców)
    > w dupie.

    Masz 1005 racji, niestety. :(
    Ten prostak już dawno (jeszcze jako "666") oświadczył, że ma w dupie
    netykietę oraz głupich dyskutantów stosujących się do idiotycznych
    zasad, że ważny jest tylko on i jego widzimisię. I w sumie ma rację
    gardząc tymi, którzy z nim dyskutują. Albowiem każdy człowiek mający
    choć odrobinę szacunku do samego siebie, takiego typa ignoruje. Tylko
    ci, którzy lubią jak im się pluje prosto w ryj, z zadowoleniem będą
    twierdzić, że to deszcz pada. A skoro tylko tacy z nim dyskutują, to
    chamidło ma podstawy uważać, że wszyscy jego rozmówcy są godni pogardy.

    > Więc po co dyskutować z takim? Do KF i niech dyskutuje
    > sam ze sobą i sobie podobnymi.
    >
    > Jeśli chamusie byliby konsekwentnie ignorowani, to naśladowcy
    > "raczej" by się nie znaleźli.

    Też mi się tak zdaje. Nie będzie dokarmiany, to szybko zdechnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 39. Data: 2018-02-28 22:10:28
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj BaSk, 28 lut 2018 w
    news:5a96d3d4$0$587$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > winien im jest *każdy* mężczyzna na poziomie. Niekoniecznie zaraz
    > jakiś dżentelmen, ale zwyczajnie nie-cham.

    Ja już wystarczająco dużo ćwiczę takiej wyruzomiałości w realu - bez
    obaw. Ale zawsze są pewne granice. My tu rozmawiamy o bitach i bajtach, a
    nie bitkach i bułkach :)
    Poza tym widział ktoś dowód, że Animka jest kobietą? Myślę, że zdolny
    facet dałby radę się tak podszywać.
    A ciekawe, jakbym tak na jakimś babskim forum o babskich rzeczach zaczął
    regularnie pisywać i doradzać - ciekawe jakby reagowały.

  • 40. Data: 2018-03-01 02:25:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-28 o 20:35, Akarm pisze:

> [...]
    > chamidło ma podstawy uważać, że wszyscy jego rozmówcy są godni pogardy.

    > Też mi się tak zdaje. Nie będzie dokarmiany, to szybko zdechnie.

    Ty też zdechłeś słoiku, ale zmieniłeś nicka. To ty jestes chamem nad
    chamy i słoma z butow ci wyłazi. Tfu!

    --
    animka