  • 11. Data: 2017-02-27 14:42:41
    Temat: Re: Włącznik sterowany pilotem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 14:34:15 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Ja napisalem do zrobienia :)
    > A tu masz zrobione. Ale cena nie straszna. Tyle ze to co tam za te 90pln jest to
    kombajn raczej. I trudno zmieścić przy lampce.

    > Ale jakbys sam zrobił to było by mniejsze. Elementy kupisz na allegro...
    > Ale duzo taniej nie będzie.
    > Sam przekaźnik 15pln. Do tego samo arduino, zasilacz, jakaś skrzynka, przesyłka....

    Takie cus znalazłem
    https://sklep.avt.pl/avt1840.html
    Niby spełnia moje oczekiwania

  • 12. Data: 2017-02-27 15:02:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 14:42:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Takie cus znalazłem
    > https://sklep.avt.pl/avt1840.html
    > Niby spełnia moje oczekiwania

    A przy okazji poszukiwań u naszych żółtych braci natrafiłem na takie coś
    http://tiny.pl/gf1rpf
    Z wifi wiec sobie można lampkę z drugiego końca świata włączać;)

  • 13. Data: 2017-02-27 17:32:36
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 12:36:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > W tym TV moze i tak, i sie nada, sporo sprzetow bedzie dzialalo i na
    > sygnale odbitym.

    Dekoder PACE PVR, telewizor TCL, kino domowe Samsung- nie działają na
    sygnale odbitym w przypadku mojej lampy

    Poszukaj: Jabel-coś tam, nie pamiętam.
    Układ do zmontowania, lub możesz szukać już zmontowanego.
    Tylko, że nie pamiętam czy znajdziesz programowany. raczej będzie na dowolny
    sygnał pilota.

    --
    Desoft

  • 14. Data: 2017-02-27 19:11:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.02.2017 o 15:02, Kris pisze:

    > A przy okazji poszukiwań u naszych żółtych braci natrafiłem na takie coś
    > http://tiny.pl/gf1rpf
    > Z wifi wiec sobie można lampkę z drugiego końca świata włączać;)

    każde z wcześniej omawianych rozwiązań, potrzebuje zasilania. masz w tym
    miejscu?

    ToMasz

  • 15. Data: 2017-02-27 19:24:32
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 27.02.2017 o 19:11, ToMasz pisze:

    > każde z wcześniej omawianych rozwiązań, potrzebuje zasilania. masz w tym
    > miejscu?

    http://www.elektryczny.com/pl/sciemniacz-na-pilota-i
    -dotyk-metal-40-400w-caviana.html

  • 16. Data: 2017-02-27 20:44:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze zarowka jaka chce wlaczac ma zasilanie bezprzewodowe?

  • 17. Data: 2017-02-27 20:54:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 19:11:42 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > każde z wcześniej omawianych rozwiązań, potrzebuje zasilania. masz w tym
    > miejscu?
    Skoro jest tam lampa to i jest zasilanie;)

  • 18. Data: 2017-02-27 22:15:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Moze by sie i dalo, ale chcesz miec tak "wlaczam swiatlo, to mi telewizor
    > gasnie" ?

    Zawsze można wykorzystać jakiś "neutralny" z przycisków. Chociaż nie zawsze
    się takowy trafi...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 19. Data: 2017-02-27 22:51:42
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-02-27 o 11:41, J.F. pisze:

    > Moze by sie i dalo, ale chcesz miec tak "wlaczam swiatlo, to mi
    > telewizor gasnie" ?

    Zdaje się mi, że smartfon z odpowiednim ustrojstwem - powinien stać się
    inteligentnym i wielofunkcyjnym pilotem. Że "powinien", to nie znaczy,
    że da się od ręki...

  • 20. Data: 2017-02-28 08:40:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 22:51:43 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

    > Zdaje się mi, że smartfon z odpowiednim ustrojstwem - powinien stać się
    > inteligentnym i wielofunkcyjnym pilotem. Że "powinien", to nie znaczy,
    > że da się od ręki...

    Próbowałem sie bawić. Niepraktyczne. Chcesz tv pogłośnić musisz wziąć smartfon, ekran
    odblokować, aplikację znaleźć/odpalić. Za dyzo pierdzielenia.
    U żółtych braci stosowne ustrojstwa ku temu są nawet
    http://tiny.pl/gf189