  • 21. Data: 2017-02-28 09:03:11
    Temat: Re: Włącznik sterowany pilotem
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 20:54:37 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Skoro jest tam lampa to i jest zasilanie;)

    Chyba że ktoś jej to zasilanie wyłączy przełącznikiem na scianie :)

  • 22. Data: 2017-02-28 12:20:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2017-02-27 o 11:41, J.F. pisze:

    >Zdaje się mi, że smartfon z odpowiednim ustrojstwem - powinien stać
    >się
    >inteligentnym i wielofunkcyjnym pilotem.

    Trzeba mu irblastera dolozyc ... albo miec wbudowany - niektore maja.

    >Że "powinien", to nie znaczy, że da się od ręki...

    aplikacji do testowania od ch* :-(

    No ale czemu IR, bluetoothem mozna, wifi mozna.

    Ale ... czy to wygodne bedzie ? IMO - wcale.

    I np jak swiatlo zapalic, aby telefon znalezc :-)

    J.