  • 11. Data: 2018-01-23 09:03:05
    Temat: Re: Właściciele aut z LPG za OC płacą najwięcej.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 00:28, Kaczin pisze:
> [...]
    h-lpg-placa-najwiecej-za-polise-oc,808188.html

    > Ta statystyka dotyczy rodzaju paliwa. I tylko tego, nie trzeba nic z
    > du.y wyciągać. No chyba, że słabe argumenty.

    Ta statystyka jest objaśniona na filmiku - pani mówi konkretnie - "LPG
    instalują klienci, którzy mają samochody o wyższej pojemności silnika i
    robią znacznie większy przebieg". Więc ta wyższa cena wynika z
    pojemności silnika. Nie spotkałem się z różnicowaniem stawki OC
    wyłącznie ze względu na rodzaj paliwa.
    Ps. Równie dobrze mogę udowodnić, że pożary wybuchają wszędzie tam,
    gdzie za chwilę pojawia się straż pożarna. Jakiegoś pecha przynoszą? :-)
    T.

  • 12. Data: 2018-01-23 12:34:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-23 o 06:40, Twardy pisze:

    > Ej biedaczku, jak ja zaczynałem z gazem to Ty na stojaco pod szafę
    > wchodziles.
    > Po prostu chcialem z Wami sie podzielić rewelacjami jakie zamieszczono w
    > tvn24bis.
    > Nie zamierzam też nikogo kwalifikowac do gorszego sortu jak Ty to zrobiles.

    Teraz to biedaczku możesz twierdzić że dla ojczyzny to ty życie byś
    oddał ale stan zdrowia ci nie pozwala. Szybciej w to uwierzą niż w
    to co właśnie napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-01-23 18:22:43
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Teraz to biedaczku możesz twierdzić że dla ojczyzny to ty życie

    Pajacujesz jak zwykle.

    Pozdr. T.

  • 14. Data: 2018-01-23 19:27:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-23 o 18:22, Twardy pisze:

    > Pajacujesz jak zwykle.

    Ty pajacujesz. Nie wiem czy zwykle bo tu nowy jesteś.
    Napisałeś głupotę i teraz się wymigujesz i zagadujesz że co innego
    miałeś na myśli. Ale to ty napisałeś: "Zakładają LPG żeby taniej
    jeździć, ale dostają po kieszeni od ubezpieczycieli".
    Co jak wykazano w dyskusji jest nieprawdą.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-01-24 06:39:55
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > napisałeś: "Zakładają LPG żeby taniej
    > jeździć, ale dostają po kieszeni od ubezpieczycieli".

    A Ty umiesz czytac?
    Podałem linka abys przeczytał:
    http://tvn24bis.pl/moto,99/wlasciciele-aut-zasilanyc
    h-lpg-placa-najwiecej-za-polise-oc,808188.html
    No i kto to pisze - materiał z programu "Raport" w TVN Turbo.

    Pzdr. T.

  • 16. Data: 2018-01-24 17:21:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-24 o 06:39, Twardy pisze:

> [...]
    h-lpg-placa-najwiecej-za-polise-oc,808188.html

    > No i kto to pisze - materiał z programu "Raport" w TVN Turbo.

    W poście ty napisałeś. Cudzysłowia nie użyłeś.
    Ja nie widzę powodu sprawdzać czy to cytat czy nie.
    Przypisałem autorstwo tobie.
    A na przyszłość jak cytujesz to zrób to tak aby było
    wiadomo że to cytat.
    Bez czytania twoich wyjaśnień.