  • 1. Data: 2018-01-22 07:08:59
    Temat: Właściciele aut z LPG za OC płacą najwięcej.
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Zakładają LPG żeby taniej jeździć, ale dostają po kieszeni od
    ubezpieczycieli. Ci którzy mają w swoich autach instalacje gazowe musieli
    najdrożej zapłacić za polisę OC

    http://tvn24bis.pl/moto,99/wlasciciele-aut-zasilanyc
    h-lpg-placa-najwiecej-za-polise-oc,808188.html

    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2018-01-22 07:38:26
    Temat: Re: Właściciele aut z LPG za OC płacą najwięcej.
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 07:08:59 +0100, Twardy napisał(a):

> [...]
    > najdrożej zapłacić za polisę OC
    >
    > http://tvn24bis.pl/moto,99/wlasciciele-aut-zasilanyc
    h-lpg-placa-najwiecej-za-polise-oc,808188.html

    Czytałeś ten artykuł? Płacą za OC więcej o 50PLN rocznie, a oszczędzają
    minimum 100PLN na 1000km na paliwie. Do tego przegląd też droższy o 50PLN,
    czyli przy przebiegach rocznych poniżej 1000km LPG się nie opłaca!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2018-01-22 10:58:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 07:38, P.B. pisze:

> [...]
    > minimum 100PLN na 1000km na paliwie. Do tego przegląd też droższy o 50PLN,
    > czyli przy przebiegach rocznych poniżej 1000km LPG się nie opłaca!

    Nie dołuj biedaka. Boi się zagazować swoje auto lub kupił takie
    którego nie można lub się nie opłaca więc będzie wszystkim udowadniał
    jakie z tym LPG są problemy i wysokie koszta.
    Jeżdżę na LPG grubo ponad dwadzieścia lat i zawsze spotkam takiego
    co twierdzi że się nie opłaca bo zaraz podniosą akcyzę że wyjdzie drożej
    niż za benzynę. A nie wychodzi. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-01-22 20:35:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.01.2018 o 07:08, Twardy pisze:
> [...]
    > musieli najdrożej zapłacić za polisę OC
    >
    > http://tvn24bis.pl/moto,99/wlasciciele-aut-zasilanyc
    h-lpg-placa-najwiecej-za-polise-oc,808188.html

    "W trzecim kwartale ubiegłego roku ubezpieczenie samochodów z silnikiem
    Diesla kosztowało średnio 789,50 zł. Tankujący benzynę płacili 812,48
    zł, a właściciele aut napędzanych gazem aż 877,26 zł."

    Proszę Cie... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-01-22 20:50:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Diesla kosztowało średnio 789,50 zł. Tankujący benzynę płacili 812,48
    > zł, a właściciele aut napędzanych gazem aż 877,26 zł."

    No i - czy jest korelacja, bo wiesz - bociany, dzieci... wszystko się
    ładnie statystycznie układa :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-01-22 22:59:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Diesla kosztowało średnio 789,50 zł. Tankujący benzynę płacili 812,48
    > zł, a właściciele aut napędzanych gazem aż 877,26 zł."

    Już nie mówiąc o tym, że to jakieś z d... wyciągnięte średnie.
    Wystarczy, że statystycznie LPG jest częściej w autach z większymi
    silnikami, albo starszych roczników, do których jest droższe
    ubezpieczenie i wytłumaczenie różnic w cenie jest zupełnie inne niż
    rodzaj paliwa.....

  • 7. Data: 2018-01-22 23:05:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 20:35:59 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    > Diesla kosztowało średnio 789,50 zł. Tankujący benzynę płacili 812,48
    > zł, a właściciele aut napędzanych gazem aż 877,26 zł."

    Ale o co chodzi z tym proszeniem ?
    Ze niecale 100 zl i zwraca sie po jednym tankowaniu ?
    Jednak drozej.

    Ale ... czy ubezpieczyciel gdzies sie pyta czy auto z LPG ?
    Nie przypominam sobie, ale ostatnio tylko diesle mam.

    Moze nie dlatego wiecej placa, ze ubezpieczyciele podniesli im ceny,
    tylko bardziej wypadkowi sa i mniej znizek maja ?

    Albo np bo gazuje sie wieksze auta, wiec maluchy zanizaja srednia dla
    benzyny. Ale ... czyzby byla znizka dla diesli ?

    J.

  • 8. Data: 2018-01-22 23:37:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-22 o 23:05, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Albo np bo gazuje sie wieksze auta, wiec maluchy zanizaja srednia dla
    > benzyny. Ale ... czyzby byla znizka dla diesli ?

    Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

  • 9. Data: 2018-01-23 00:28:09
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 22.01.2018 o 22:59, Cavallino pisze:

> [...]
    > silnikami, albo starszych roczników, do których jest droższe
    > ubezpieczenie i wytłumaczenie różnic w cenie jest zupełnie inne niż

    Ta statystyka dotyczy rodzaju paliwa. I tylko tego, nie trzeba nic z
    du.y wyciągać. No chyba, że słabe argumenty.

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2018-01-23 06:40:36
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > co twierdzi że się nie opłaca bo zaraz podniosą akcyzę że wyjdzie
    > drożej niż za benzynę. A nie wychodzi. :-)

    Ej biedaczku, jak ja zaczynałem z gazem to Ty na stojaco pod szafę
    wchodziles.
    Po prostu chcialem z Wami sie podzielić rewelacjami jakie zamieszczono w
    tvn24bis.
    Nie zamierzam też nikogo kwalifikowac do gorszego sortu jak Ty to zrobiles.

    Pozdrawiam.
    T.