  • 1. Data: 2018-01-21 22:17:28
    Temat: vitara, asx, czy jeszcze cos innego?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    brat przymierza sie do nowego autka i chcial porady mimo iz tlumacze mu
    ze aut mialem duzo, ale wszystkie "nie z salonu" ;)

    autko ma byc nowe, najlepiej 'japonskie', rodzina 2+2, raczej nieco
    wyzsze, najchetniej prosta wolnossaca benzyna, raczej bez bajerow z
    klasy premium - 80% przebiegu to dojazdy 3-15km po kilka razy dzienie
    wiec niezbyt skorzysta

    generalnie zawezil wybor do suzuki vitara, mitsubishi asx i jeepa
    renegade (dopoki nie doczytal ze to teraz fca) czyli okolice 60-80 tysiecy

    jako ze to budzet raczej na golasa w manualu wiec na nic poza znizka na
    poprzedni rocznik nie ma chyba co liczyc

    doradzicie jakies podobne auta w podobnej cenie od zachodnich sasiadow
    zeby przedstawic jakas alternatywe?

    do francuzow sie zrazil wiec citroen i renault odpada ;)

    jakies ogolne porady co do zamawiania autka tez mu chetnie przekaze

  • 2. Data: 2018-01-21 22:37:43
    Temat: Re: vitara, asx, czy jeszcze cos innego?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-01-2018 o 22:17, m4rkiz pisze:
> [...]
    > zeby przedstawic jakas alternatywe?
    >
    > do francuzow sie zrazil wiec citroen i renault odpada ;)

    Jak wygląd przodu obecnej wersji przełknie, to Kia Sportage jest całkiem
    niezłym wyborem.

  • 3. Data: 2018-01-22 08:02:44
    Od: p...@g...com

    --Jak wygląd przodu obecnej wersji przełknie, to Kia Sportage jest całkiem
    niezłym wyborem.

    Tucson zamiast tego paszczura :-) 17 tys euro w DE sciagany z Polski albo Slowacji

  • 4. Data: 2018-01-22 08:13:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > jakies ogolne porady (...)

    nie uczestniczyć w tym
    dobrze radzę. szczególnie czytając założenia

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-01-22 10:29:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 22:17, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > do francuzow sie zrazil wiec citroen i renault odpada ;)
    >
    > jakies ogolne porady co do zamawiania autka tez mu chetnie przekaze

    Jak Ci ludzie sypną podpowiedzi, to zgłupiejesz :-)
    Zwłaszcza, że każdy ma inne priorytety. Lepsze byłoby pytanie - czego
    nie brać w takim segmencie aut i dlaczego.
    Swoją drogą polecam 2 serwisy:
    - samar.pl - tam jest wyszukiwarka aut (można sobie odhaczyć potrzebne
    wyposażenie), jest też porównywarka (zarówno danych technicznych jak i
    wyglądu - są zdjęcia), do tego można to wszystko posortować po cenach
    (które należy traktować z pewną ostrożnością i potwierdzać na stronach
    dealerów)
    - autocentrum.pl - też jest wyszukiwarka zaawansowana auto nowych oraz
    mnóstwo opisów, opinii, testów, itp.

    Ps. Marki mają różnych właścicieli. Więc nie bardzo rozumiem tego
    zastrzeżenia, że "FCA". :-) FCA jest też właścicielem Chryslera, który
    teraz funkcjonuje głównie pod marką Lancia.
    W sumie Nissan wymienił się akcjami z Renaultem, więc po części
    "francuz". Rolls-Royce to teraz BMW. A czy Volvo to chińskie auto? A
    Opel Astra z Gliwic to polskie, amerykańskie (bo było do niedawna
    własnością GM), niemieckie (bo założycielem firmy był Niemiec i przez
    jakiś czas było to auto niemieckie) czy już jest francuskie? :-)

  • 6. Data: 2018-01-22 12:44:17
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    po wkapie jakosciowej kilkanascie lat temu to /chyba?/ te wlasnie auta sa
    obecnie najlepszej jakosci....
    o ile znajdzie tam prosty silnik co moze byc trudne.
    moze jednak przemysli dacia ? duster jak ma byc wysoko....

  • 7. Data: 2018-01-22 18:04:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-01-2018 o 12:44, abn140 pisze:
> [...]
    > o ile znajdzie tam prosty silnik co moze byc trudne.
    > moze jednak przemysli dacia ? duster jak ma byc wysoko....

    To jest dopiero jakościowy niewypał.
    Pobił na głowę nawet słynne z awaryjności Megane II.
    A myślałem że to niemożliwe.

  • 8. Data: 2018-01-22 21:33:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-22 08:13, ToMasz wrote:

    > nie uczestniczyć w tym
    > dobrze radzę. szczególnie czytając założenia

    e, brata mam normalnego, chodzi tylko o podpowiedz jakie jeszcze ma opcje

    wlasnie znalazlem http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=
    13287