  • 1. Data: 2009-06-06 19:43:17
    Temat: Wodoodporna idiotka
    Od: niewe <n...@b...pl>

    Witam,
    potrzebuję kupić jakiś wodoodporny aparacik.
    Nie zależy mi na tysiącu megapixeli, cena też gra drugorzędną rolę.
    Zależy mi na jakości.
    Na razie rozważam dwa aparaty: Olympusa mju TOUGH-6000 oraz Pentax Optio
    W60. Czy ktoś może używa, któregoś z nich i może mnie do niego
    zachęcić/zniechęcić?
    Wiem, że Olympus ma jakiś dziwny standard kart pamięci, a filmy nagrywa
    w formacie AVI. Jak to jest z Pentaxem na razie nie doczytałem nigdzie.
    A może ktoś ma jakaś inną propozycję która "wymiata" te dwa aparaty?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-06 23:00:29
    Temat: Re: Wodoodporna idiotka
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    niewe wrote:
    > Wiem, że Olympus ma jakiś dziwny standard kart pamięci, a filmy nagrywa
    > w formacie AVI. Jak to jest z Pentaxem na razie nie doczytałem nigdzie.
    > A może ktoś ma jakaś inną propozycję która "wymiata" te dwa aparaty?

    Opaczni zrobili ostatnio spory test podwodnych cyfraków. Chyba najlepiej
    wypadł akurat panasonic. Przynajmniej dla mnie.

    d.

  • 3. Data: 2009-06-07 03:11:21
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "niewe" naskrobał/a:

    > Na razie rozważam dwa aparaty: Olympusa mju TOUGH-6000 oraz Pentax Optio
    > W60. Czy ktoś może używa, któregoś z nich i może mnie do niego
    > zachęcić/zniechęcić?

    Kolega ma Optio W60 i jest bardzo zadowolony. Testował w oceanie.
    Zdjęcia robi bardzo dobre IMO jak na taką cenę.

    Dużo więcej nie mogę powiedzieć, bo sam go w ręku nie miałem.
    Ot głos na + od użytkownika totalnego amatora :)

    pozdro
    smogg

  • 4. Data: 2009-06-07 05:24:13
    Od: niewe <n...@b...pl>

    dominik pisze:
    > Opaczni zrobili ostatnio spory test podwodnych cyfraków. Chyba najlepiej
    > wypadł akurat panasonic. Przynajmniej dla mnie.

    Masz jakiegoś linka do testu?
    Panasonic to pewnie ten:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8393

    Przy okazji pytanie. Czy takie wbudowane obiektywy powodują duży spadek
    jakości zdjęć w stosunku do tych z bliźniaczych modeli niewodoodpornych,
    czy różnica kończy się tylko na zoomie optycznym?

  • 5. Data: 2009-06-07 07:34:50
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    niewe pisze:

    > Masz jakiegoś linka do testu?

    http://www.optyczne.pl/1.1-Test-Test_aparat%C3%B3w_p
    odwodnych.html

  • 6. Data: 2009-06-07 20:10:03
    Od: niewe <n...@b...pl>

    jo44 pisze:
    > http://www.optyczne.pl/1.1-Test-Test_aparat%C3%B3w_p
    odwodnych.html

    Rzeczywiście pada na Panasonica.
    Ale znalazłem jeszcze takie cuś:
    http://www.e-cyfrowe.pl/ricoh-caplio-g600-czarny-p-8
    564.html
    w teście ta marka nie występuje. Wygląda interesująco. Zwłaszcza opcja
    pracy na akumulatorkach AAA. Dla mnie to ogromna zaleta. Gdzie można na
    żywo zobaczyć coś takiego(najlepiej WAW i okolice)? I czy ktoś tego
    używa i może coś napisać?