  • 81. Data: 2013-10-13 14:26:37
    Temat: Re: Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 05:20:03 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A teraz dostaje?

    a teraz mandaty zależą od dochodu/straty?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2013-10-13 15:39:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-12 21:00, Budzik pisze:
    > Jak usłyszałem ze Stokłosa dostał
    > 800.000 tysiecy kary to przestąłem wierzyc, ze sad jest w stanie ukarac
    > finansowo kogos kto jest odpowiednio ustawiony.

    Mówisz, że osiemset milionów Stokłosie nie robi?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 83. Data: 2013-10-13 15:40:38
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-10-13 12:17, masti pisze:

    > kupię go za 50tyś. Od tej chwili jest wart 50.000zł. Dalej Cię wali?

    Nie ma czegoś takiego jak "tyś." ;->

    NMSP

    JK

  • 84. Data: 2013-10-13 16:56:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 12:07:10 +0200, z napisał(a):

    > Dlatego ciągle nasuwa mi się wartość pojazdu.

    A mi się nasuwa niezbyt bogaty kierowca MPK jadący Solarisem za 1.3mln.
    A obok, bogaty właściciel firmy, który jedzie sobie równie służbową S-klasą
    za jedyne pół miliona.

    I który ma zapłacić więcej i dlaczego kierowca MPK?

    No i jaki jest sens, żeby od chwili kupienia nowego samochodu, co roku
    spadały kwoty mandatów za to samo wykroczenie?

    9 lat temu jeździłem autem za 120tys zł, którym nadal jeżdżę i zostało z
    tych 120, pewnie mniej niż 20tys. I jaki sens? Z roku na rok mam się mniej
    bać mandatów za to samo wykroczenie?
    Po wyjeździe z salony mam się bać przekroczyć prędkość o 10km/h, a teraz
    spokojnie mogę latać 50+ ponad ograniczenie, bo mi ceny mandatów spadły 6x
    razem z wartością auta?

  • 85. Data: 2013-10-13 16:59:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 10:50:35 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > co to jest wartość rynkowa? Mozesz się podeprzeć przepisami prawa

    Wartość rynkowa to taka jaką biegły rzeczoznwaca przedstawi przed sądem
    jako wartość rynkową, a sąd to wtedy klepnie ;-)

    > kwota wg ksiązęczki jest bezprawna. I urzędnicy dobrze o tm wiedzą.

    Istotnie, ale w tym kraju rządzi nie tyle prawo, co urzędnik. I dobrze o
    tym wiesz ;)

  • 86. Data: 2013-10-13 17:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mówisz, że osiemset milionów Stokłosie nie robi?

    Mówie sie czepiasz sie :)
    800 tysiecy oczywiscie miało być...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 87. Data: 2013-10-13 17:01:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 16:56:21 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > za jedyne pół miliona.
    > I który ma zapłacić więcej i dlaczego kierowca MPK?

    Kiepski przyklad.
    Dostanie odpowiednia kare, to sie nauczy nie narazac pasazerow :-P

> [...]
    > tych 120, pewnie mniej niż 20tys. I jaki sens? Z roku na rok mam się mniej

    Ale co - auto nadal dobre, czy zarobki/srodki wolne jednak nizsze ?

    > Po wyjeździe z salony mam się bać przekroczyć prędkość o 10km/h, a teraz
    > spokojnie mogę latać 50+ ponad ograniczenie, bo mi ceny mandatów spadły 6x
    > razem z wartością auta?

    Dotarcie dobrze zrobi autu :-)

    J.

  • 88. Data: 2013-10-13 17:06:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 11:48:22 +0200, z napisał(a):

    > I nikt ze tego jakoś włosów sobie nie rwie. :-)
    > W dzisiejszych socjalistycznych czasach podatki liniowe są nie modne.

    A od kiedy to podatek liniowy jest sprawiedliwy?

    Podatek liniowy jest tak samo sprawiedliwy jak ceny w sklepach wyrażone
    jako % dochodów kupującego :-)

  • 89. Data: 2013-10-13 17:19:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 17:01:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Kiepski przyklad.
    > Dostanie odpowiednia kare, to sie nauczy nie narazac pasazerow :-P

    No to niech będzie że jeden jedzie Solarisem za 1.3mln, a drugi starym
    PKS-em wartym kilkadziesiąt tysięcy :-)

    > Ale co - auto nadal dobre, czy zarobki/srodki wolne jednak nizsze ?

    Auto jest ok, a jak mam dołożyć 100tys. zł po to żeby mieć auto które
    jedyne co ma lepsze, to kolorowy wyświetlacz nawigacji, no to ja wolę tą
    kasę w rajdy ładować ;)

  • 90. Data: 2013-10-13 17:21:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 16:59:19 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

> [...]
    > jako wartość rynkową, a sąd to wtedy klepnie ;-)

    > Istotnie, ale w tym kraju rządzi nie tyle prawo, co urzędnik. I dobrze o

    do czasu aż trafiają na świadomego petenta, który nie kładzie uszu po
    sobie tylko skarży decyzję.