  • 11. Data: 2013-10-23 12:39:32
    Temat: Re: Wskazanie kierującego - jakie dane
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Oct 2013 12:28:04 +0200 osobnik zwany LEPEK napisał:

    > Istnieje jeszcze?

    niestety tak

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-10-23 12:42:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 12:39, masti pisze:

    > niestety tak

    Tylko grzywnę za niedopełnienie znieśli. Do niedawna teoretycznie
    groziło nawet 5 tysięcy kary.

  • 13. Data: 2013-10-23 12:44:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie. Warunkiem doręczenia zastępczego jest wysłanie pod adres
    > zamieszkania.

    A nie pod zameldowania?
    Czyli jeżeli informuję SM ze mieszka w Angli w miejscowosci X to nie moga
    ot tak założyc ze mieszka nadal pod adresem zameldowania bo bedzie to
    nieskuteczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 14. Data: 2013-10-23 12:44:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Mogą. Obowiązek meldunkowy właśnie po to istnieje, żeby można było
    > zawsze coś do danego obywatela wysłać.

    Z ciekawości: to jak w takiej sytuacji postąpić?
    Wymeldować się bez podania aktualnego adresu?
    Jak wyglada taka procedura?
    Podaje sie adres za granica?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 15. Data: 2013-10-23 13:04:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 12:44, Budzik pisze:

    > A nie pod zameldowania?
    > Czyli jeżeli informuję SM ze mieszka w Angli w miejscowosci X to nie moga
    > ot tak założyc ze mieszka nadal pod adresem zameldowania bo bedzie to
    > nieskuteczne?

    Cóż, teoretycznie adres zameldowania to oficjalnie zadeklarowany adres
    zamieszkania.

    Ale zrobił się niezły burdel, zwłaszcza od czasu jak US zaakceptował
    "dwoistość".

    IMHO można próbować iść po tej linii, ale nie wiem czy jest jakieś
    oficjalne orzecznictwo w tej kwestii.

  • 16. Data: 2013-10-23 13:11:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Z ciekawości: to jak w takiej sytuacji postąpić?
    > Wymeldować się bez podania aktualnego adresu?
    > Jak wyglada taka procedura?
    > Podaje sie adres za granica?

    W dotychczasowych formularzach widziałem tylko miejsce na kraj docelowy
    - ale zawsze można coś dopisać ręcznie.

    Najlepiej podpytać się w gminie. Jakiś adres do korespondencji tak czy
    inaczej warto "zgłosić" żeby potem być krytym ;)

  • 17. Data: 2013-10-23 13:54:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Znajoma pożyczyła samochód i prowadzący został sfotografowany.
    > Dostała wezwanie do SM i pojechała wyjaśnić.
    > Podała dane kierowcy, obywatela Polski takie jak imie i nazwisko,
    > imiona rodziców oraz informację, ze ta osoba była w Polsce na
    > wakacjach a obecnie przebywa w Angli (podała datę wylotu oraz miasto
    > zamieszkania w Anglii, nie zna dokładnego adresu). Podejrzewam
    > jednak, ze ta osoba nadal jest zameldowana w Polsce.
    > SM zazyczyła sobie jednak jeszcze daty urodzenia.

    posrało ich chyba :)

  • 18. Data: 2013-10-23 19:11:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 Oct 2013 01:00:51 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >SM zazyczyła sobie jednak jeszcze daty urodzenia.

    I co jeszcze? Może numer pesel? Spuścić na drzewo :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2013-10-23 19:18:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Za niepamietanie to zdaje sie ukarac akurat mogą. W koncu jak nie
    > wskazesz,
    > to nałożą mandat na właściciela za niewskazanie.

    To by było za niewskazanie a nie niepamięć. Generalnie nie mogą za niepamięć
    jeśli delikwent zasłoni się narażeniem na odpowiedzialność karną za składnie
    fałszywych zeznań.

    > Ale tutaj jest inna sytuacja. Sprawca został wskazany.

    Gdzie tam. Wskazano komu powierzono do kierowania.

    > Pytanie, jak dokładnie musi zostać wskazany?

    Tak, jak w ustawie. :-)

  • 20. Data: 2013-10-23 19:34:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > To by było za niewskazanie a nie niepamięć

    Sranie w banie, ile razy jeszcze można o tym samym. Jacys upośledzeni
    jesteście ?