  • 21. Data: 2013-10-23 20:00:47
    Temat: Re: Wskazanie kierującego - jakie dane
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Sranie w banie, ile razy jeszcze można o tym samym. Jacys upośledzeni
    > jesteście ?

    Podoba mi sie poziom Twojej argumentacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 22. Data: 2013-10-23 20:23:48
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 19:34:54 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Sranie w banie, ile razy jeszcze mo�na o tym samym. Jacys upo�ledzeni
    >
    > jeste�cie ?

    Upośledzeni może nie. część się na pewno boi bo ich praca i zarobki zależą od tego
    czy dadzą rade w miarę szybko się przemieszczać. To szukają sposobów na alibi. Znowu
    ci od pilnowania uczą się i wymyślają nowe zabezpieczenia trudniejsze do obejścia.

  • 23. Data: 2013-10-24 15:44:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-23 11:00, Budzik pisze:

    > No własnie.
    > Ale jaki jest minimnalny zakres danych, po podaniu których mozna ich na
    > drzewo spuscic?

    taki, żeby potem przed sądem udowodnić, że nie ukrywało się tych
    informacji. Nie lepiej, żeby znajoma "pożyczyła" komuś z rodziny i
    odmówiła wskazania członka rodziny?

  • 24. Data: 2013-10-24 18:39:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > taki, żeby potem przed sądem udowodnić, że nie ukrywało się tych
    > informacji.

    Chyba trudno bedzie udowodnic, ze ktos zna czyjąc date urodzenia?
    Tutaj akurat niepamięć to chyba problem wielu. Sam bez kalendarza ledwo
    najblizszej rodziny pamietam.

    > Nie lepiej, żeby znajoma "pożyczyła" komuś z rodziny i
    > odmówiła wskazania członka rodziny?

    No widzisz, taka to uczciwa osóbka, ze chciała postąpić zgodnie z prawem i
    uczciwie sie zgłosiła i powiedziała wszystko co wiedziała.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 25. Data: 2013-10-26 19:25:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-24 18:39, Budzik pisze:

    > Chyba trudno bedzie udowodnic, ze ktos zna czyjąc date urodzenia?
    > Tutaj akurat niepamięć to chyba problem wielu. Sam bez kalendarza ledwo
    > najblizszej rodziny pamietam.

    Cóż Ci mogę odpowiedzieć? Wszystko zależy w co ewentualnie uwierzy sąd.
    Sędzina będzie miała okres to i odciski palców uzna za mało precyzyjne,
    będzie miała dobry humor to i w "Pan Leszek z baru, zawsze nas odwozi bo
    sam nie pije" może uwierzyć. Taka polska loteria.

    uuu... oj błąd :)