  • 1. Data: 2019-09-11 21:21:55
    Temat: Wtyk / gniazdo w popularnych chińskich lutownicach
    Od: m...@s...com

    Witam!

    Czy ktoś wie, jaki typ wtyku / gniazda jest stosowany w popularnych
    chińskich stacjach? Konkretnie chodzi o kolbę 907A do lutownic typu
    852D, 872D, 878D? Przykładowy link:

    https://allegro.pl/oferta/kolba-lutownicza-grotowa-9
    07a-do-852d-936-872d-6874364598

    Myślałem, że to miniMIC NC/CB, ale piny są grubsze...
    Ktoś wie?
    Z góry dzięki za pomoc!

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2019-09-11 23:08:42
    Temat: Re: Wtyk / gniazdo w popularnych chi?skich lutownicach
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 11/09/2019 20:21, m...@s...com wrote:
> [...]
    >
    > https://allegro.pl/oferta/kolba-lutownicza-grotowa-9
    07a-do-852d-936-872d-6874364598

    > Myślałem, że to miniMIC NC/CB, ale piny są grubsze...

    poszukaj GX20

    https://www.banggood.com/search/gx20.html?from=nav

  • 3. Data: 2019-09-11 23:34:46
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 11 Sep 2019 22:08:42 +0100
    is the real date, Cezar <c...@t...pl.nospam> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    Tak, to chyba to, dzięki!