  • 91. Data: 2011-10-21 19:58:49
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4ea1bf2b$0$8456$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z kolorów to mówiliśmy o Pantone 295. Proszę napisać jak on wygląda na
    > Pana monitorze a jak na wzorniku. Podobny chociaż? A jak z trudniejszymi
    > barwami? Jakieś brązy może?

    > Może inaczej. Dziwny to profesjonalista który nie widzi różnicy w
    > reprodukcji na monitorze poniżej 2 tys zł i za 5 tys zł. ;)

    I co w tym dziwnego? Pan za to nie widzi żadnej różnicy w monitorach za
    300zł i za czterokrotność tej sumy;).
    A nawet dziecko (i to takie nieanimowane) rozpozna sygnał z d-sub i dvi;)

    --
    LP

  • 92. Data: 2011-10-21 20:07:04
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "z" <...@w...pl> wrote in message news:j7selb$443$1@inews.gazeta.pl...

    > 2540, 175, 521x415.
    >
    > No fakt. Jak laik posłucha to wywala oczy. :-)
    >
    > "Zrastrowane z liniaturą 175 lpi" Może być? :-)

    Monitor trzeba kupić jak najtańszy aby mieć kasę na prawdziwe wrażenia 3D i
    full gamut tzn Wycieczki, samochody.
    Na monitor nie warto przepłacać bo to tylko symulacja obrazków z życia.
    Lepiej wydać na prawdziwe życie.

  • 93. Data: 2011-10-21 20:08:46
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 21:58, LP pisze:
    > I co w tym dziwnego? Pan za to nie widzi żadnej różnicy w monitorach za
    > 300zł i za czterokrotność tej sumy;).

    Nie napisałem że nie widzę. Napisałem że wszystkie są złe.

    > A nawet dziecko (i to takie nieanimowane) rozpozna sygnał z d-sub i dvi;)

    Ale to przecież nie jest wina monitora.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 94. Data: 2011-10-21 20:12:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-21 20:25, z pisze:

    > Ze względu na późną porę nie będę komentować Pani impertynencji i
    > wulgarnego słownictwa :-)
    > Moje 5-letnie dziecko lubi oglądać bajki
    > http://www.kreskoweczki.pl/przygody-animkow/
    > Nie rozumiem powodów takiego ataku. :-)

    A mój dwuletni wnuczek woli oglądać na dobranoc "Jaka to melodia".
    Pięknie przy tym tańczy, wiruje jak baletmistrz, potem opada na lapki i
    break deans, kręci się na łapkach, przebiera nóżkami. Dobrze, że jeszcze
    na głowie nie potrafi, ale cały czas kombinuje, żeby mu się udało na
    głowie pokręcić. Potem pięknie dziękuje piosenkarzom klaszcząc.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 95. Data: 2011-10-21 20:16:26
    Temat: [OT] Rodzinka
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 22:12, Animka pisze:

    > A mój dwuletni wnuczek woli oglądać na dobranoc "Jaka to melodia".

    Ile masz lat? Bo ja 39.

  • 96. Data: 2011-10-21 20:17:43
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 21:49, LP pisze:
    > Zaraz ktoś się podłączy i będzie przekonywał,
    > że mysz komputerowa (do jakichkolwiek zastosowań) za mniej niż 300 to
    > jedno wielkie nieporozumienie

    Bardzo proszę o minimum rozsądku. Myszy za 300 zł to górna półka.
    Zgodziny się jednak zapewne, że myszy za 5 zł to dziadostwo. Gdzieś jest
    też umowna, indywidualna granica między akeptowalną jakością a ceną. Dla
    każdego nieco inna i w różnych zastosowaniach nieco inna. W takich
    samych kategoriach piszę o monitorach. Wspominam w tym wątku o granicy
    NAJTAŃSZYCH SENSOWNYCH a za chwilę ktoś wyjeżdża z high-end, złotymi
    kablami itp. A 3 tys zł za dobry monitor to jakaś abstrakcja. Proszę
    spojrzeć np na rowery. Ludzkiej jakości w sklepie rowerowym to wydatek
    powiedzmy 1-2 tys zł. Wyczynowe 5 i więcej. A w hipermarkecie stoją
    takie po 99 zł. Zamieńcie proszę teraz słowo "rower" na "monitor", może
    trochę da to wam do myślenia.

  • 97. Data: 2011-10-21 20:34:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 20:41:36 +0200, z napisał(a):

    > 2540, 175, 521x415.
    >
    > No fakt. Jak laik posłucha to wywala oczy. :-)

    Od kilku lat składem się zajmuję i jeszcze mi się dpi z lpi pochrzanić nie
    dało rady.

    > "Zrastrowane z liniaturą 175 lpi" Może być? :-)

    Teraz odnieś to do swojego posta. Jakoś tak na mój gust, to Ci deczko
    wiarygodność poleciała. :)

    Co do samych monitorów - widziałem już zbyt wiele osób twiedzących, że na
    tanim monitorze czy na matrycy z laptopa spokojnie obrabiają materiały foto.
    Ciekawostką było to, jak często po podpięciu rzeczonego laptopa do zwykłego
    FlexScana L568 (bez żadnej kalibracji) z ust rzeczonego użytkownika
    dobiegało zduszone "o kurwa" (cytat dosłowny).

    [ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga ]
    [ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go ]
    [ z 400 złotych - to musi to być żona. (JoeMonster.org) ]

  • 98. Data: 2011-10-21 20:40:04
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 22:17, Tom01 pisze:
    Wspominam w tym wątku o granicy
    > NAJTAŃSZYCH SENSOWNYCH a za chwilę ktoś wyjeżdża z high-end, złotymi
    > kablami itp. A 3 tys zł za dobry monitor to jakaś abstrakcja. Proszę
    > spojrzeć np na rowery.

    Nic te porównania już nie dadzą. Skrytykował Pan wszystko z zadanego
    przedziału cenowego a później ludzi, którzy nie widzą potrzeby
    zwielokratniania budżetu.

    A w kwestii rowerów :-)
    Kupiłem sobie rower składany na 20" kołach. Jeździ wolno, ma tylko 3
    biegi, jestem ciągle wyprzedzany, trzęsie na wybojach miejskiej dżungli
    niemiłosiernie, Ma mały udźwig a ludzie trochę dziwnie na mnie patrzą
    (ważę 105 kg) :-)
    Ale za to mieści się o windy, a po złożeniu do bagażnika samochodu i pod
    biurko w pracy. To się nazywa sztuka kompromisu i wybieranie produktów
    spełniających wymagania.
    Sorry nie będzie więcej porównań. Tak się tylko chciałem pochwalić bo
    dokonałem dobrego wyboru idąc pod prąd stereotypom :-)

  • 99. Data: 2011-10-21 20:59:09
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 22:40, z pisze:
    > Tak się tylko chciałem pochwalić bo
    > dokonałem dobrego wyboru idąc pod prąd stereotypom :-)

    Wobec tego proszę odpowiedzieć, dlaczego odmawia Pan takiego samego
    prawa wyboru innym. Pański rower jest jedynym słusznym rozwiązaniem?
    Wyszukuje Pan cudaczne przykłady byle tylko zanegować przydatność czegoś
    innego niż się Panu wydaje i nazywa niemyślącymi tych co wybiorą inaczej.

  • 100. Data: 2011-10-21 20:59:18
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tom01"

    > Nie napisałem że nie widzę. Napisałem że wszystkie są złe.

    Ale zło ma też wiele odcieni.

    > Ale to przecież nie jest wina monitora.

    W tym sensie wina, że te za 300 nie mają fizycznie możliwości podłączenia
    sygnału dvi.

    --
    LP