  • 172. Data: 2011-11-01 19:44:17
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 10:08:17 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Nie znasz prawidel marketingu i perswazji oraz kreowania potrzeb? No co
    > ty! Przeciez to dzial marketingu wie, czego potrzebujesz, w domu, w
    > lazience, w lozku ;)

    Jak by Ci to... Tak się skromnie przyznam, że sam u siebie w dziale marketingu
    pracuję. :) Tyle, że my może faktycznie dziwne podejście mamy, bo zależy nam
    na tym, by klient był maksymalnie dobrze poinformowany i doskonale zdawał
    sobie sprawę z tego, jakie ma możliwości wyboru. :)

    [ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno ]
    [ łatwiej mu się żyje. (Clive Barker "Piąte dominium") ]

  • 171. Data: 2011-11-01 19:44:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 10:09:53 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Najbardziej wku...ce sa jednak odcienie niebieskiego ;)

    Przy softproofingu, czy przy druku? ;D

    [ Fortuna to niestała dziwka. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]

  • 173. Data: 2011-11-01 21:29:50
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Przy softproofingu, czy przy druku? ;D