  • 81. Data: 2011-02-08 19:21:36
    Temat: Re: Wybór szerokości zawartości www
    Od: www Trojmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 6 Lut, 22:08, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:

> [...]
    > zrobienie np. menu lewego o szerokości: 320px jest:
    > 1. zbyt szerokie
    > 2. nie ma znaczenia, czy ma 319px czy 321px, byle pozostałe elementy
    > pasowały do wymiaru.
    >
    > Po prostu pewne rzeczy się zmieniają. Oczywiście zasada (jako proporcje)
    > złotego podziału nie - ale niekoniecznie z dokładnością co do 1px ... bo
    > i tak nikt tego nie jest w stanie zobaczyć.
    >
    > Wojtek
    >
    > --
    > polecam stronę:www.nartyrowery.pl
    > największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

    OK, troszkę za bardzo uprościłem zagadnienie - oczywiście publikacje
    drukowane to jedno, elektroniczne to drugie, i podejście do ich
    projektowania znacznie się różni, co nie znaczy że także w internecie
    nie obowiązują pewne elementarne zasady rozmieszczania tekstu i
    grafiki na stronie, stosowania tytułów, doboru interlinii, wcięć
    akapitowych (stylami - a nie wstawianiem &nbsp; :) itp

    jasc
    ---
    www.trojmiasto.biz.pl/projektowanie-stron

  • 82. Data: 2011-02-08 19:25:48
    Od: www Trojmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 7 Lut, 14:38, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > Zoom jest beznadziejny jeżeli tylko chcesz większy tekst.
    >
    > --
    > message[autor="PablO"]::after {
    >         content:"Pozdrawiam";
    >
    > }

    powiększania samego tekstu można używać na stronach wyłącznie /
    głównie tekstowych, na typowych stronach będących mieszanką grafiki i
    tekstu to nie ma sensu...

    jasc
    ---
    www.trojmiasto.biz.pl/strony-internetowe

  • 83. Data: 2011-02-10 07:11:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 05 Feb 2011 19:52:45 +0100,
    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> screamed:

    > to chyba tylko informatycy. każdy "normalny user" ma otwarte okno
    > przeglądarki. JEDNO. Nawet 90% ludzi nie wie, że są zakładki/taby.

    Z własnych obserwacji ZU wynika, że świadomość tabów, ba, okien
    niezmaksymalizowanych jest dużo większa.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:10:26 user up 12709 days, 20:05, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.84 ]

    Dogs believe they are humans. Cats believe they are God.