  • 11. Data: 2018-03-25 19:12:00
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-03-24 o 21:38, Kris pisze:

    > Mozesz zmienić przecież
    > Jak następnym razem jakiś formularz będziesz wypisywać gdzie chćą pesel to wpisz
    inny nr
    > Trzy ostatnie cyfry zmień chociaż

    Zmiana numeru PESEL jest możliwa tylko po zmianie płci - u mnie odpada.
    Poświadczanie nieprawdy jest przestępstwem więc podanie innego numeru
    PESEL nie wchodzi w grę, ostatnia cyfra tego numeru jest cyfrą kontrolną
    i nie można jej sobie zmienić.

    Pozdrawiam
    DanW

  • 12. Data: 2018-04-10 23:21:57
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    mybox wrote:
    > W dniu 2018-03-24 o 21:36, Kris pisze:
    > Np wzięcie "chwilówki" przez osobę trzecią
    Poproszę procedurę przykładwą, jak w praktyce wziąć kredyt mając tylko
    PESEL, numer dowodu i inne dane osobowe, ale nie mając samych dokumentów.
    Jaka firma to akceptuje?

    Jakub

  • 13. Data: 2018-04-11 00:01:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-10 o 23:21, Jakub Danecki pisze:

    > Poproszę procedurę przykładwą, jak w praktyce wziąć kredyt mając tylko
    > PESEL, numer dowodu i inne dane osobowe, ale nie mając samych dokumentów.
    > Jaka firma to akceptuje?

    Znajomy pracownik firmy kredytowej.
    Takiej co to chwilówki dają w domu klienta.
    Znajomy pracownik banku raczej na to nie pójdzie bo musi
    zostawić w papierach ksero dowodu.
    Nie wiem jak podchodzą do tego w punktach kredytowych umieszczonych
    w marketach i galeriach.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-04-11 09:22:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znajomy pracownik firmy kredytowej.
    >Takiej co to chwilówki dają w domu klienta.

    O takich jednak sie nie slyszy.
    Predzej "pracownica poczty brala kredyty na klientow".

    >Znajomy pracownik banku raczej na to nie pójdzie bo musi
    >zostawić w papierach ksero dowodu.

    A podobno juz nie trzeba zostawiac ksera :-)
    Poza tym fotoshop i bedzie i ksero ... chyba, ze bank nowoczesny,
    kserokopii nie potrzebujemy, tylko pan chwile poczeka, ide do skanera
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2018-04-11 11:46:37
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 23 marca 2018 20:26:00 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Numer dowodu zmieniłeś, ale pesel będziesz miał przez całe życie ten sam.

    Może zmienić płeć i będzie miał nowy ;) - z parzystą przedostanią cyfrą.

    Inny patent - zostać świadkiem koronnym ;)

  • 16. Data: 2018-04-11 18:19:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-11 o 09:22, J.F. pisze:

    > O takich jednak sie nie slyszy.
    > Predzej "pracownica poczty brala kredyty na klientow".

    Też nie słyszałem. O pracowniku poczty również.
    Był przypadek że tak robił pracownik banku.
    Po wyroku w sądzie bank zwrócił kasę poszkodowanemu,
    ale trwało to dwa czy trzy lata.

    > A podobno juz nie trzeba zostawiac ksera :-)
    > Poza tym fotoshop i bedzie i ksero ... chyba, ze bank nowoczesny,
    > kserokopii nie potrzebujemy, tylko pan chwile poczeka, ide do skanera :-)

    To nie ty zostawiałeś, pracownik banku brał twoje dokumenty
    i sobie szedł kserować. Miał to w procedurze udzielenia pożyczki.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-04-13 12:53:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Też nie słyszałem. O pracowniku poczty również.
    >Był przypadek że tak robił pracownik banku.

    No fakt - i to nie jeden, ale banku, a nie poczty.

    Czyli czujnosc trzeba zachowac, ale najszybciej okradna cie w banku, i
    nawet nie bedziesz wiedzial kiedy :-)

    >Po wyroku w sądzie bank zwrócił kasę poszkodowanemu,
    >ale trwało to dwa czy trzy lata.

    >To nie ty zostawiałeś, pracownik banku brał twoje dokumenty
    >i sobie szedł kserować. Miał to w procedurze udzielenia pożyczki.

    Mial. A teraz ma "poprosic klienta o zgode na kserowanie dowodu" :-)
    Moze sie skonczyc na oswiadczeniu "klient nie wyraza zgody".

    Teoretycznie powinno miec to krotkie nogi, kiedys zauwaza, ze
    wszystkie kredyty na falszywe dane zalatwil jeden pracownik, praktyka
    jednak sugeruje cos innego.

    J.

  • 18. Data: 2018-04-13 13:05:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 12:53, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Mial. A teraz ma "poprosic klienta o zgode na kserowanie dowodu" :-)
    > Moze sie skonczyc na oswiadczeniu "klient nie wyraza zgody".

    https://www.ksoin.pl/kserowanie-dowodow-osobistych-n
    ielegalne/
    Tu twierdzą że w bankach wolno. :-)

    > Teoretycznie powinno miec to krotkie nogi, kiedys zauwaza, ze wszystkie
    > kredyty na falszywe dane zalatwil jeden pracownik, praktyka jednak
    > sugeruje cos innego.

    To robią zadłużeni desperaci. W ten sposób odsuwają na rok, dwa
    czy trzy konsekwencje swojego zadłużenie. Ale dochodzą konsekwencje
    oszustwa, wyłudzenia czy jak to sobie sąd zaklasyfikuje.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-04-13 13:17:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 20. Data: 2018-04-13 14:45:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >https://www.ksoin.pl/kserowanie-dowodow-osobistych-
    nielegalne/
    >Tu twierdzą że w bankach wolno. :-)

    Ale podana podstawa prawna jest dosc szeroka i nic o bankach tam nie
    ma ...

    >To robią zadłużeni desperaci. W ten sposób odsuwają na rok, dwa
    >czy trzy konsekwencje swojego zadłużenie. Ale dochodzą konsekwencje
    >oszustwa, wyłudzenia czy jak to sobie sąd zaklasyfikuje.

    O ile ktos dojdzie.
    A nie "ja obsluguje 30 klientow dziennie, nie pamietam tych z
    przedwczoraj, a pan chce jakis sprzed pol roku. Skoro napisalam tak w
    papierach, to znaczy ze osoba przyszla, dokumenty pokazala, byla
    przynajmniej troche podobna do zdjecia w dowodzie ".
    I badz tu madry - klamie, czy nie klamie ...

    J.