    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Wykorzystanie subdomeny
    Date: Sun, 8 Jan 2017 13:05:43 +0100

    Jesli chodzi o tworzenie stron WWW jestem zupełnym amatorem.
    Ostatnio jednak dla przyjemności i zabicia wolnego czasu (emeryt)
    postudiowałem trochę HTML, CSS, PHP i zrobiłem dla siebie prostą stronę
    internetową.
    Przetestowałem ją na podkatalogu domeny którą ma wykupioną kolega.
    (domena_kolegi.home.pl/podkatalog). Wyczytałem że do istniejącej domeny
    można dodawać dowolną ilość subdomen. Pomyślałem że można by skorzystać z
    takiej subdomeny dla mojej
    stronki. Ani ja ani kolega nie wiemy czy za subdomenę należy płacić
    dodatkowo.
    Nie chciałbym nieświadomie narazić przyjaciela na koszty.
    Czy możecie mnie uświadomić jak to jest z subdomenami?