  • 41. Data: 2016-06-10 00:06:38
    Temat: Re: Wykrywanie urządzeń w RWD. Ile cali ma cal?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 9 Jun 2016 13:10:44 +0200, tomek napisał(a):

    > :)
    > One juz dawno przyszły.
    > I poszły jeszcze dalej.

    No to 600 ;) Wierzę, że marketoidy dadzą radę i więcej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2016-06-13 21:00:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 08.06.2016 o 20:50, Borys Pogoreło pisze:

    > Szerokość strony ma pewne granice rozsądku, nie ma sensu robić szerszej
    > treści, niż 1200-1400px, bo nikt tego nie obejmie wzrokiem.

    Niezupełnie. Na monitorze 4k szerokość strony 1200px wygląda jak znaczek
    pocztowy :-) M.in. z tego powodu DPI są istotne.

    > DPI ma granicę jedynie w kreatywności producentów w gonitwie na cyferki.

    Owszem, masz rację ale nie unikniesz partycypacji w tej gonitwie jako
    webmaster.

    > Nie, media queries są wystarczająco skuteczne, by objąć większość urządzeń.
    > Jeśli producent Nexusa ma jakieś swoje pomysły, to trudno.

    No coś Ty. Np. monitor Samsung UHD 28" 4K LU28E590DS ma rozdzielczość
    3840x2160. Kosztuje ok 1900zł więc sprzęt taki zaraz zawita pod
    strzechy. A takich monitorów jest już od groma na rynku.

    > Nawiasem mówiąc nie wierzę, że tak znana marka ma tak podstawowy problem.
    > Jaki napis tu widzisz na tym telefonie:
    > http://foundation.zurb.com/sites/docs/interchange.ht
    ml ?

    Tak to widzę:

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7MUFZeXB
    wejhzbHM/view?usp=sharing

    Górny tekst ogromny, a dolny trochę jak dla niedowidzących :-) A czemu
    pytasz?

    > Uhm. I będziesz poprawiać wszystkie strony, które zrobiłeś do tej pory, z
    > tego część charytatywnie?

    Nigdy! Za kasę! :-D Tak samo nie poprawiam za darmo stron jakie we
    Flashu robiłem ileś lat temu. Rozwój technologii jest jaki jest, nie da
    się przewidywać na X lat do przodu no i klient musi się z tym liczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek