  • 21. Data: 2017-03-22 14:15:30
    Temat: Re: Wyłącznik timer o pracy cyklicznej
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-22 o 14:07, t-1 pisze:
> [...]
    0.html

    > To może nowocześniej?
    > http://allegro.pl/zdalnie-sterowany-wlacznik-wylaczn
    ik-gniazdko-wifi-i6128289081.html#thumb/3

    A ten chyba jeszcze lepszy.

    http://allegro.pl/gniazdko-sterowane-wifi-sonoff-zda
    lnie-wlacznik-i6756931071.html#thumb/1

  • 22. Data: 2017-03-22 15:37:31
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    0.html

    > To może nowocześniej?
    > http://allegro.pl/zdalnie-sterowany-wlacznik-wylaczn
    ik-gniazdko-wifi-i6128289081.html#thumb/3

    fajna rzecz, ale nie oto chodziło autorowi wątku.

  • 23. Data: 2017-03-22 16:39:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A o co chodzi autorowi tematu? Gdyby napisal do czego mu to potrzebne to by bylo
    prosciej. Ale kurwa nie, jakis wynalazek o znaczeniu dla calego swiata robi i nie
    napisze bo ktos by jeszcze mu go ukradl.

  • 24. Data: 2017-03-22 20:52:21
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 21:19:58 UTC+1 użytkownik michal napisał:

    > Witam
    > Być może wszystko co potrzebujesz to przekaznik czasowy.
    > Na przykład taki prosty:
    > http://www.fif.com.pl/produkt/36/1197
    > zreszta sa tez inne.
    > pozdrawiam.
    > Michal

    O taką funkcjonalność mi chodzi tylko... ta cena,
    a jeszcze trzeba dorobić wtyczkę i gniazdko ;-)
    Że też Chińczyk nie dołożył takiej funkcji do tych tanich timerów,
    przecież jednokrotne odliczanie do wł/wył mają.

    Po co mi to? W zbiorniku na węgiel (który ma dno poniżej gruntu) gromadzi się wiosną
    i po dużych deszczach woda, którą wypompowuję małą pompką do oczek wodnych, którą
    złączam cyklicznie (krótka praca na sucho nie szkodzi).
    W zależności od intensywności dopływu wody cykle pracy muszę modyfikować.
    Czasami wystarczy załączyć na 5 minut co 12 godzin, a teraz najlepiej by był co 0,5
    godziny na 2 minuty.
    Korekta tych cykli w tym zwykłym timerze to masakra.

  • 25. Data: 2017-03-22 22:02:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]

    co 0,5 godziny na 2 minuty.
    Korekta tych cykli w tym zwykłym timerze to masakra.

    To nie prościej czujnik zalania i zwykły przekaźnik? Czas pracy pompki
    będzie sam się regulował w zależności od obecności wody. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2017-03-22 22:26:05
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    > A o co chodzi autorowi tematu? Gdyby napisal do czego mu to potrzebne to by bylo
    prosciej. Ale kurwa nie, jakis wynalazek o znaczeniu dla calego swiata robi i nie
    napisze bo ktos by jeszcze mu go ukradl.

    Wrzuć na luz, przecież napisał :)
    "co 1 godzinę załącz na 2 minuty"
    Może będzie gotował jajka na miękko, bo lubi przetrącić co godzinę
    świeże, co mi do tego.

  • 27. Data: 2017-03-23 00:18:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zamontuj hydrostat od pralki automatycznej.

  • 28. Data: 2017-03-23 12:00:34
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-22 o 20:52, a...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    godziny na 2 minuty.
    > Korekta tych cykli w tym zwykłym timerze to masakra.

    tak i mów.
    Jest więc ci raczej potrzebny czujnik poziomu wody - sterownik pompki.
    Mam taki od wielu lat w piwnicy i zapomniałem o sprawie.

    http://elektron.zgora.com.pl/czujniki-poziomu/19-czu
    jnik-poziomu-cieczy-mcp-2-pomiar-2-poziomow-.html

  • 29. Data: 2017-03-23 13:07:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co taki drogi jak hydrostaty do pralek zaczynaja sie od dziesieciu zlotych? Nie
    wymagaja zasilania, nie ma sie w nich co popsuc, maja mozliwosc regulacj poziomu i
    histerezy.

  • 30. Data: 2017-03-23 19:08:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Po co taki drogi jak hydrostaty do pralek zaczynaja sie od dziesieciu
    > zlotych? Nie wymagaja zasilania, nie ma sie w nich co popsuc, maja
    > mozliwosc regulacj poziomu i histerezy.

    a za dwie dychy można miec dedykowany włącznik pływakowy np:
    http://allegro.pl/wlacznik-wylacznik-plywak-0-5m-pom
    py-wody-okazja-i6685465908.html

    --
    pozdr