    Date: Thu, 17 Apr 2014 13:32:39 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wymiana oleju

    Mam pytanie do fachowców w tej dziedzinie. Problem wygląda następująco -
    jest do wymiany olej w dziewięcioletnim turbodieslu 1,5 CRDI i w 6cio
    letnim "zwykłym" silniku 1,6 benzynowym. Obydwa auta kupione w Niemczech
    i zupełnie nie wiadomo na jakim rodzaju ojeju jeździły do tej pory. Jaki
    olej byście polecali syntetyk, półsyntetyk czy mineralny? Do benzyniaka
    chyba mogę spokojnie nalać mineralnego, ale ten turbodiesel to już
    zupełnie nie wiem, nowa konstrukcja, a więc minerał może nie pasować..?