  • 11. Data: 2012-01-01 21:48:20
    Temat: Re: Wymiana sprzęgła
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f00bfcf$0$1187$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin marcin

    > Płacisz za kompletną usługę to i możesz domagać się, żeby wszystko
    > działało jak należy. Jak sam kupisz sprzęgło, to sprzedawca sprzęgła
    > będzie twierdził, że źle je zamontowano, a mechanik -- że sprzęgło było
    > złe. I powołuj sobie wtedy rzeczoznawcę. ;-)

    Dokładnie.

  • 12. Data: 2012-01-01 21:50:26
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-01-01 21:31, DoQ pisze:

    > Otóż to.

    rownie dobrze warsztat moze powiedziec ze zepsul uzytkownik - i powoluj
    sobie wtedy rzeczoznawce :-)

  • 13. Data: 2012-01-01 21:50:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tym bardziej że sprzęgło wezmą prawdopodobnie z tego samego źródła więc
    > cuda na kiju z technologią NASA nie wymyślisz kupując je na własną rękę.

    Otoz to. Nie mowiac o tym, ze czesto w jakichs np. Intercarsach warto
    zobaczyc co sie dostalo zeby nie jezdzic dwa razy, a klient pojedzie,
    kupi, przywiezie i sie okaze ze walniete/krzywe alboco. Ostatnio kupilem
    w IC koncowki drazkow, klocki, sworznie itp. juz mialem odjezdzac ale
    cos mnie tknelo rozpakowac wszystko no i jedna koncowka wygladala jakby
    jezdzila 3 sezony w zimie po czym zostala zapakowana i sprzedana :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-01-01 21:52:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:50, marcin pisze:
    > rownie dobrze warsztat moze powiedziec ze zepsul uzytkownik - i powoluj
    > sobie wtedy rzeczoznawce :-)

    Tuż po wyjeździe z warsztatu?

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-01 21:54:14
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Tuż po wyjeździe z warsztatu?

    a nawet jesli tak, to co im zrobisz?

  • 16. Data: 2012-01-01 21:54:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:50, AZ pisze:
> [...]
    > cos mnie tknelo rozpakowac wszystko no i jedna koncowka wygladala jakby
    > jezdzila 3 sezony w zimie po czym zostala zapakowana i sprzedana :-)

    No właśnie.
    ATSD Intercars od dłuższego czasu niezbyt dobrze umie dobierać części...
    ale tak to jest, jak coś jest od wszystkiego.. :)

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2012-01-01 21:56:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:54, marcin pisze:
    > a nawet jesli tak, to co im zrobisz?

    Zareklamuje, nie masz paragonu /FV za wykonaną usługę?
    No i co tu ma zmienić sprzęgło własnego zakupu?

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2012-01-01 22:25:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No właśnie.
    > ATSD Intercars od dłuższego czasu niezbyt dobrze umie dobierać części...
    > ale tak to jest, jak coś jest od wszystkiego.. :)

    To tez inna inszosc, ktos kto zajmuje sie tym na codzien wybierze co
    trzeba bo czesto jest pare wariantow a uzytkownik powie "nie wiem,
    niech pan da to". Co do IC to racja, nie widzac wczesniej klockow w
    przednich hamulcach kupilem co pokazal ichni system, okazaly sie
    nie te :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-01-01 22:31:24
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-01-01 21:56, DoQ pisze:

    > Zareklamuje, nie masz paragonu /FV za wykonaną usługę?
    > No i co tu ma zmienić sprzęgło własnego zakupu?

    i warsztat powie ze spaliles sprzeglo. i wolaj se rzeczoznawce.

  • 20. Data: 2012-01-01 22:46:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    > i warsztat powie ze spaliles sprzeglo. i wolaj se rzeczoznawce.

    Bierzesz na przejazdzke probna pracownika warsztatu i robisz "odbior".
    Poza tym jak myslisz? Przyjedziesz nastepnym razem do warsztatu gdy
    spaprza robote i Cie splawia? Warsztaty nie zyja z przypadkowych
    klientow. A w przykladzie jak wyzej, kazesz rozbierac przy Tobie i niech
    Ci pokaza oznaki spalenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200