  • 11. Data: 2020-02-19 14:01:41
    Temat: Re: Wymiana żarówki i bezpiecznika
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 19-02-2020 o 11:41, Bolko pisze:
> [...]
    l&tbm=isch>, można

    > Ale dlaczego nie ma takiego "g*wna" w normalnym sklepie?

    Są w sklepach internetowych:

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=s
    zczypce+do+bezpiecznik%C3%B3w+samochodowych

    A nawet w przykładowym stacjonarnym:

    https://www.petrostar.pl/akcesoria/pozostale/connect
    -zestaw-bezpiecznikow-unival-szcypce-kpl,p779398434

    yabba

  • 12. Data: 2020-02-20 16:38:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 09:28, Bolko pisze:
    > Mam mazdę 6 najstarszy model.
    > Niby kawał auta a jak przyjdzie wymienić żarówkę to masakra jakaś.
    > Tak mało miejsca.
    > Następnym razem to do elektryka pojadę żeby mi wymienił :(.
    >
    > Oczywiście przy okazji poszedł mi bezpiecznik.
    > I kolejne 15 minut zajeło mi wyciągnięcie go.
    >

    > Pytanie czy są jakieś sposoby na wymianę ?
    >

    > w końcu udało mi się nożem wyciągnąć, ale nie polecam tej metody

    Jak ci w przyszłości LED padnie to odszczekasz.

  • 13. Data: 2020-02-21 22:55:19
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Co do bezpiecznika to coś w skrzyneczce z narzedziami powinienes
    > znalezc...

    Czasem jest wyciągaczka wsadzona do skrzynki bezpieczników. Może są
    inne skrzynki i trzeba poszukać. Instrukcja obsługi?
    Wojtek