  • 1. Data: 2010-10-05 22:51:21
    Temat: wszyscy jesteśmy złodziejami!!!???
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    To taka dygresja po telefonie do urzędu celnego.
    Zapytałem o akcyze za autko powyzej 2500ccm.
    Odpowiedz 18,5% ale nie od ceny na umowie lecz od najwyzszej ceny z allegro
    pomniejszonej o 50%.
    A co z anglikiem?-zapytałem
    Tak samo cena z alegro lecz europejska.
    Pytam dokąd te durne państwo bedzie ze mnie i z Ciebie robiło złodzieja??
    czy mozna sie odwołać do jakiegoś sądu uniknego?
    Oczywiscie mam na mysli noramlną umowę z europejczykiem a nie za 50e.
    [pozdro.jack

  • 2. Data: 2010-10-05 23:18:41
    Temat: Re: wszyscy jesteśmy złodziejami!!!???
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-05 22:51, jack pisze:
    > To taka dygresja po telefonie do urzędu celnego.
    > Zapytałem o akcyze za autko powyzej 2500ccm.
    > Odpowiedz 18,5% ale nie od ceny na umowie lecz od najwyzszej ceny z allegro
    > pomniejszonej o 50%.

    Ktoś Cię robi w wała.
    Z całą pewnością nikt się tu nie będzie posługiwał żadnymi cenami z
    Allegro (bo czemu akurat Allegro, a nie inne portale?), bo tam to można
    samochód wystawić za "pierdyliardy" i co wtedy? Albo może nie być
    żadnego itp.

    Jak już coś, to wyciągną tabelki Eurotax czy czegoś podobnego i tam
    sprawdzą wartość.

  • 3. Data: 2010-10-05 23:26:38
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > itp.
    >
    > Jak już coś, to wyciągną tabelki Eurotax czy czegoś podobnego i tam

    jak ja się "spowiadałem" w skarbowym z ceny na umowie to pani inspektor
    patrzyła właśnie w książkę eurotax-u - z tym, że było to dawno, coś w 2003
    lub 2004r,

    brat

  • 4. Data: 2010-10-05 23:32:49
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Tak. Wszyscy jesteśmy złodziejami. Fajnie że sam na to wpadłeś. Witamy w klubie.

  • 5. Data: 2010-10-06 08:14:33
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-05 23:26, bratPit pisze:

    > jak ja się "spowiadałem" w skarbowym z ceny na umowie to pani inspektor
    > patrzyła właśnie w książkę eurotax-u - z tym, że było to dawno, coś w
    > 2003 lub 2004r,

    Jka kupowalem troopera to tez patrzyla.
    Natomiast za cholere nie mogla wypatrzyc troopera z uszkodzonym
    silnikiem i po stluczce. :)
    Wiec z pomoca kierownika "ustalilismy" wartosc na taka z umowy (prawidlowa).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-10-06 08:32:36
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > i po stluczce. :)
    > Wiec z pomoca kierownika "ustalilismy" wartosc na taka z umowy

    ale gdyby chcieli być uciążliwi to mogli by wymagać wyceny rzeczoznawcy np.
    z PZMotu, miałem tak z kolei z innym autem - musiała być wycena i koniec,

    brat

  • 7. Data: 2010-10-06 08:37:28
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 5 październik (wtorek), gdy o godzinie 22:51
    *jack* naskrobał(a):

    > To taka dygresja po telefonie do urzędu celnego.
    > Zapytałem o akcyze za autko powyzej 2500ccm.
    > Odpowiedz 18,5% ale nie od ceny na umowie lecz od najwyzszej ceny z allegro
    > pomniejszonej o 50%.

    podaj miasto gdzie mieści się ten urząd celny posługujący się cenami z
    allegro - to może być początek niezłej afery.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-10-06 08:35:31

  • 8. Data: 2010-10-06 08:39:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-06 08:32, bratPit[pr] pisze:

    > ale gdyby chcieli być uciążliwi to mogli by wymagać wyceny rzeczoznawcy
    > np. z PZMotu, miałem tak z kolei z innym autem - musiała być wycena i
    > koniec,

    No fakt, cos tam przebakiwali o "pieczatce z warsztatu". Nie pamietam co
    sie stalo, ze odstapili.
    Aa, w umowie byla wzmianka o uszkodzeniach pojazdu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2010-10-06 09:03:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 08:37:28 +0200, Heraklit wrote:

    >podaj miasto gdzie mieści się ten urząd celny posługujący się cenami z
    >allegro - to może być początek niezłej afery.

    Dlaczego ? Zasadniczo bardzo wlasciwy sposob sprawdzania cen, tylko
    akurat w przypadku samochodow na allegro nie ma cen sprzedazy, trudno
    znalezc "podobny stan", i moze byc problem z doborem regionu.

    J.

  • 10. Data: 2010-10-06 09:20:19
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > akurat w przypadku samochodow na allegro nie ma cen sprzedazy, trudno
    > znalezc "podobny stan", i moze byc problem z doborem regionu.

    Faktycznie pan ispektor podał ze ceny aut biorą z eurotaxu.
    Oczywiscie przez tel.czy w inny sposób nie podają wyceny auta,czyli ze autko
    musi stać pod urzędem dopiero mi go wycenią.
    Na moje nastepne pytanie w jaki sposób mogę sam wycenić opłatę akcyzy polecił
    lekturę allegro znalezc najwyzszą cene i najnizszą i w ten sposób mogę sobie
    obliczyć.
    Ostatnio kolega kupił Voyagera od znajomego holendra za 1000e,niestety tej ceny
    panowie inspektorzy nie uznali i akcyze 18,5 zapłacił od 1500e.
    Z tego wynika ze zrobili złodzieja z kolegi jak i z holendra sprzedawcy.
    Czy na to nie ma paragrafu???
    Dodam ze cena auta które mnie interesuje oscyluje w granicach od 5000-
    25000[subaru ouback].
    A chciałbym wiedzieć ile za co zapłacę przed zakupem auta,by uniknąć sytuacji ze
    nie bedzie mnie stac na zapłacenie akcyzy.
    pozdro.jack