  • 21. Data: 2015-09-08 07:21:20
    Temat: Re: Wypad Na południe Europy
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 07.09.2015 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Reczne CB i w 2 dni wszedzie mozna sie dostac :)

    na pewno jechał bez CB. Na pewno jechali w kilka osób- czy wszyscy
    dotarli w dwa dni - nie wiem. Wiem tylko tyle, że spędził tam miesiąc i
    niedawno wrócił

    Łukasz

  • 22. Data: 2015-09-08 07:30:47
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 07.09.2015 o 22:43, cef pisze:

    > Jest porównywalny cenowo lub niewiele tańszy.
    > Ja brałem kilka razy nocleg na kampingu (nie polu namiotowym),
    > żeby "się oprać", a że wybrałem miejsca klimatyczne,
    > to i atrakcja była większa.

    tak na moje oko to 2-3x tańszy

    > Nie rozumiem w czym to przeszkadza, żeby wybrać nocleg
    > tego czy innego typu. Z dokładnością do dnia jesteś w stanie
    > zaplanować już na wyjeździe i zmieniać z dnia na dzień.
    > No chyba, że nie piszesz serio, że to nocleg awaryjny.
    > Po prostu chcesz spać w aucie, bo jest taniej i tyle.

    nie, chciałbym spać w aucie, bo to fajne

    > Ale w aucie bez dostępu do wody, gdzieś na ulicy czy na parkingu przy
    > autostradzie,

    dlatego teraz śpię w pensjonatach lub namiocie, ale jakbym miał auto z
    wc i prysznicem...

    > to nie są wakacje i wypoczynek tylko męczarnie.

    męczarnia to wspinać się po górach albo przepłynąć kawał drogi kajakiem :)

    > Chyba nie myślimy o tym samym.
    > Ja swoje ostatnie wakacje planowałem przed wyjazdem,
    > bo chciałem mieć jakieś rozpoznanie gdzie i po co jadę.
    > Kilka noclegów miałem zaklepane na sztywno
    > ale już na miejscu, pomiędzy tymi terminami
    > działałem z dnia na dzień - przenosząc się
    > z miejsca na miejsce i rezerwując kolejne miejsca.
    > Jak mi się gdzieś spodobało, to zostawałem dłużej,
    > albo jechałem tam, gdzie mi powiedzieli, że jest coś ciekawego.

    a ja w tym roku w niedzielę miałem chwilę wolnego, popatrzyłem w
    kalendarz i stwierdziłem że jak nie wyjadę w ciągu 2 dni na urlop to
    urlopu nie będzie. Zdążyłem zaplanować, że jadę na Słowację i wracam do
    Polski - okazało się że na Słowacji ściągałem mapy innych państw.
    W zeszłym roku nawet mapy nie ściągnąłem - o 19 wróciłem z pracy, 21
    skończyłem pracę, półtorej godziny później byłem w aucie, a w południe w
    Chorwacji...

    Łukasz

  • 23. Data: 2015-09-09 22:50:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 07:30, dddddddd pisze:

    > tak na moje oko to 2-3x tańszy

    Po prostu nie umiesz nic tańszego znaleźć :-)

    > nie, chciałbym spać w aucie, bo to fajne

    No to w podtrzymaniu "fajności" zostaje Ci tylko opcja kamper.
    Reszta to tylko coś, co Ty uważasz za atrakcyjne a dla mnie
    jest mordęgą. Ale jak masz taki sposób na spędzanie wolnego czasu
    i taki tryb organizowania urlopu, to masz tylko kamper lub tę resztę :-)

    Ja mam jeden poważny wyjazd na kilka lat - reszta to wypady
    kilkudniowe - ostatni zaplanował się właśnie z dnia na dzień -
    zaklepałem noclegi w czwartek - wyjechałem w sobotę - wróciłem w
    poniedziałek.
    Da się zarezerwować z dnia na dzień.