  • 1. Data: 2019-06-09 16:55:26
    Temat: Wypadek na S3
    Od: p...@g...com

    https://radioszczecin.pl/1,390051,tragiczny-wypadek-
    na-s3-szesc-osob-zginelo-wideo

  • 2. Data: 2019-06-09 22:30:23
    Temat: Re: Wypadek na S3
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-09 16:55, p...@g...com wrote:
    > https://radioszczecin.pl/1,390051,tragiczny-wypadek-
    na-s3-szesc-osob-zginelo-wideo

    Wypadek na DK28

    http://niusy.pl/@raportdrogowy.interia.pl/a77

  • 3. Data: 2019-06-10 08:07:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-09 o 22:30, kk pisze:
    > Wypadek na DK28
    >
    > http://niusy.pl/@raportdrogowy.interia.pl/a77

    Jak widzę, że złapali policjanta pracującego na kierowniczym stanowisku,
    jadącego pod wpływem alkoholu, to mam głębokie przekonanie, że na tego
    pana było zlecenie. Może był za uczciwy?...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-06-10 09:37:05
    Od: p...@g...com

    Dziwna teoria. Po kolizji wszyscy uczestnicy dmuchają ;-)

  • 5. Data: 2019-06-10 12:20:00
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-10 o 09:37, p...@g...com pisze:
    > Dziwna teoria. Po kolizji wszyscy uczestnicy dmuchają ;-)

    I co z tego? ;)

    Po pierwsze - jak nie ma kolizji to oficer wystarczy że się uśmiechnie i
    machnie legitymacją - nie ma żadnego sprawdzania, czy dmuchania.
    Po drugie - jak jest kolizja to i tak można zamieszać jak się chce,
    nawet zastraszając współuczestników/poszkodowanych.
    Po trzecie - ja sugeruję, że ta stłuczka mogła być zaplanowana.

    Tylko nie jestem pewien, czy jestem paranoikiem, czy realistą :)
    Granica bywa bardzo cienka.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-06-10 14:39:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jak widzę, że złapali policjanta pracującego na kierowniczym
    >stanowisku, jadącego pod wpływem alkoholu, to mam głębokie
    >przekonanie, że na tego pana było zlecenie. Może był za uczciwy?...

    Np kierowal kontrolami/prowokacjami lapownictwa w drogowce, to nie
    wiedzieli - lepiej przepuscic czy doniesc :-)

    Poza tym nie taki uczciwy, skoro 0.8 promila :-)

    Jego patrol z macierzystej jednostki go zlapal, czy po sasiedzku ?
    Gorzyn dolny to chyba pod Wadowicami, do Suchej Beskidzkiej jakies 20
    km, ale drogowka moze byc inna.

    A swoja droga - jak wywala ze sluzby, to jak z emerytura ?
    Moze nie taka wielka kara dla zasluzonego policjanta :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-06-10 14:43:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >I co z tego? ;)
    >Po pierwsze - jak nie ma kolizji to oficer wystarczy że się
    >uśmiechnie i machnie legitymacją - nie ma żadnego sprawdzania, czy
    >dmuchania.

    Ale byla.
    Poza tym mozesz machnac, a potraktuja cie regulaminowo.
    Lezysz i kwiczysz.

    >Po drugie - jak jest kolizja to i tak można zamieszać jak się chce,
    >nawet zastraszając współuczestników/poszkodowanych.

    Mozna probowac, ale dzis co chwila kamera, a do takiej stluczki ma
    przyjechac prokurator.

    Lepiej sie dogadac ... a tu jak na zlosc mogl byc samochod sluzbowy
    :-)

    >Po trzecie - ja sugeruję, że ta stłuczka mogła być zaplanowana.

    Ale promile prawdziwe ?

    >Tylko nie jestem pewien, czy jestem paranoikiem, czy realistą :)
    >Granica bywa bardzo cienka.

    J.

  • 8. Data: 2019-06-10 14:46:41
    Od: p...@g...com

    Po trzecie - ja sugeruję, że ta stłuczka mogła być zaplanowana.

    Fakty są nieubłagane ;-)

    W wypadku uczestniczył jeden z dowódców policji w Suchej Beskidzkiej.

    Czyli spisek ala Ranczo ? W tym wypadku pomoże tylko ojciec Mateusz ;-)

  • 9. Data: 2019-06-10 15:09:01
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-10 o 14:39, J.F. pisze:

    > Poza tym nie taki uczciwy, skoro 0.8 promila :-)

    To po prostu pokłosie bezkarności. Kto się czuje pijany po 2 piwkach?
    Na pewno wielu z nas, wiedząc, że koledzy z drogówki krzywdy nie zrobią,
    nie przejmowałoby się taką ilością wypitego alkoholu.

    > Jego patrol z macierzystej jednostki go zlapal, czy po sasiedzku ?
    > Gorzyn dolny to chyba pod Wadowicami, do Suchej Beskidzkiej jakies 20
    > km, ale drogowka moze byc inna.

    Nie ważne jaka jednostka, może być i z drugiego końca Polski. Swój
    swojego nie ruszy, chyba że jest zlecenie albo grubsza afera.
    A jak ruszy, bo młody, głupi i naiwny idealista (jak Pazura w Psach) to
    sam będzie miał kłopoty.

    > A swoja droga - jak wywala ze sluzby, to jak z emerytura ?
    > Moze nie taka wielka kara dla zasluzonego policjanta :-)

    Były już podobne sprawy i się okazywało, że policjant spokojnie odszedł
    sobie na emeryturę, a nie został wy(d/w)alony. Pracę niby stracił, ale
    czy to to samo?

    Człowiek strasznie cyniczny się robi przez te wszystkie newsy z tvn,
    tvp, gazety.pl, wp, interie, onety itd itp
    Ale czy istnieją uczciwi politycy? Czy istnieją uczciwi biznesmeni?

    ps. A może by tak p..nąć to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Lub kupić
    "domek w Karkonoszach" (->youtube)?
    ;)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-06-10 21:46:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-10 15:09, Miroo wrote:

    > To po prostu pokłosie bezkarności. Kto się czuje pijany po 2 piwkach?
    > Na pewno wielu z nas, wiedząc, że koledzy z drogówki krzywdy nie zrobią,
    > nie przejmowałoby się taką ilością wypitego alkoholu.

    Można całkiem dużo wypić i jechać zasadnczo bęzpiecznie, ale ...
    niektórym odwala.

> [...]
    > swojego nie ruszy, chyba że jest zlecenie albo grubsza afera.
    > A jak ruszy, bo młody, głupi i naiwny idealista (jak Pazura w Psach) to

    Dokładnie tak. Ciekawe jak się gościu znajdował ostatnio.

    > ps. A może by tak p..nąć to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Lub kupić
    > "domek w Karkonoszach" (->youtube)?
    > ;)

    Pomyślałbym raczej o kamperze...