  • 11. Data: 2019-06-11 14:44:49
    Temat: Re: Wypadek na S3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-06-10 o 14:39, J.F. pisze:
    > Poza tym nie taki uczciwy, skoro 0.8 promila :-)

    >To po prostu pokłosie bezkarności. Kto się czuje pijany po 2 piwkach?
    >Na pewno wielu z nas, wiedząc, że koledzy z drogówki krzywdy nie
    >zrobią, nie przejmowałoby się taką ilością wypitego alkoholu.

    W Irlandii to chyba jeszcze dopuszczalne, a w Texasie ponizej limitu
    :-)

    >Nie ważne jaka jednostka, może być i z drugiego końca Polski. Swój
    >swojego nie ruszy, chyba że jest zlecenie albo grubsza afera.
    >A jak ruszy, bo młody, głupi i naiwny idealista (jak Pazura w Psach)
    >to sam będzie miał kłopoty.

    No nie wie, nie wiem - bo sie jednak slyszy, ze ruszaja.
    Mowisz, ze wszystko na zlecenie ?

    >Były już podobne sprawy i się okazywało, że policjant spokojnie
    >odszedł sobie na emeryturę, a nie został wy(d/w)alony. Pracę niby
    >stracił, ale czy to to samo?

    No wiesz - zwykly czlowiek tez straci prace, ale prawa do emerytury
    nie.

    Tu jeszcze byla praktyka taka, ze przed normalnym odejsciem to sobie
    nabijali zarobki, bo emerytura sie liczyla od sredniej z 3 ostatnich
    miesiecy.
    Takie niespodziewane odejscie moze sporo kosztowac delikwenta, choc na
    wysokim stanowisku nie powinien narzekac ("jak tu wyzyc za te marne 6
    tysiecy")

    podobnie chyba moze kosztowac zawieszenie ... wiec lepiej samemu
    wystapic o zwolnienie i to szybko :-)

    >Człowiek strasznie cyniczny się robi przez te wszystkie newsy z tvn,
    >tvp, gazety.pl, wp, interie, onety itd itp
    >Ale czy istnieją uczciwi politycy? Czy istnieją uczciwi biznesmeni?

    A tu byc moze normalnie - jezdzil sobie czasem pijany, bo sie nie bal,
    a tu drobna stluczka i "nic sie nie da zrobic" ...
    tzn da, ale trzeba byc z dobrej partii i miec znajomego prokuratura
    :-)

    J.