eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2023-08-07 18:56:51
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 18:15, J.F pisze:

    >> A czemu hybrydy mają palić się o rząd wiekości rzadziej niż spalinki
    >> albo elektryki?
    >
    > O rzad moze nie, ale mają cześć spalinową, mają elektryczną, to
    > ryzyko rośnie :-)
    >
    > A w dodatku chyba mocniej upchane pod maską ...

    No więc powinny się palić częściej albo optymistycznie porównywalnie. A
    tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do ststystyki
    razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości. Kupy się
    nie trzyma. Na metrologii nazywa się to błędem grubym i dyskwalifikuje
    "badanie".

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 12. Data: 2023-08-07 19:20:27
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 7 Aug 2023 18:56:51 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > A tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do
    > ststystyki razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości.

    Shreku, tak rozumiesz jak i piszesz :) Czyli kulawo. Ale nie jest moją
    misją prostowanie rozumu każdemu nawiedzeńcowi w necie, więc przeżywaj
    swoją konfuzję sam.

    --
    Jacek


  • 13. Data: 2023-08-07 21:01:14
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 19:20, Jacek pisze:

    >> A tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do
    >> ststystyki razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości.
    >
    > Shreku, tak rozumiesz jak i piszesz :) Czyli kulawo. Ale nie jest moją
    > misją prostowanie rozumu każdemu nawiedzeńcowi w necie, więc przeżywaj
    > swoją konfuzję sam.

    Oho - janusz się pierdolnął, ale będzie udawał że nikt go nie rozumie;P

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 14. Data: 2023-08-08 11:25:48
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 18:56:51 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 07.08.2023 o 18:15, J.F pisze:
    >
    >>> A czemu hybrydy mają palić się o rząd wiekości rzadziej niż spalinki
    >>> albo elektryki?
    >>
    >> O rzad moze nie, ale mają cześć spalinową, mają elektryczną, to
    >> ryzyko rośnie :-)
    >>
    >> A w dodatku chyba mocniej upchane pod maską ...
    >
    > No więc powinny się palić częściej albo optymistycznie porównywalnie. A
    > tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do ststystyki
    > razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości. Kupy się
    > nie trzyma. Na metrologii nazywa się to błędem grubym i dyskwalifikuje
    > "badanie".

    Widac trzeba zaczac gromadzic rzetelne statystyki.
    powod pozaru, sytuacja - w ruchu, na parkingu,
    w czasie ładowania - jaką mocą, marka, model, rocznik.

    J.


  • 15. Data: 2023-08-08 18:56:19
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2023 o 11:25, J.F pisze:

    >> No więc powinny się palić częściej albo optymistycznie porównywalnie. A
    >> tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do ststystyki
    >> razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości. Kupy się
    >> nie trzyma. Na metrologii nazywa się to błędem grubym i dyskwalifikuje
    >> "badanie".
    >
    > Widac trzeba zaczac gromadzic rzetelne statystyki.

    Widać skoro nawet prądkofaszystom wyniki na korzyść prądków różnią się o
    rzędy wielkości, to znaczy że nie ma mowy o rzetelnych statystykach -
    wymienione przez ciebie dalej różnice nie są w stanie zmienić wyników o
    dwa rzędy wielkości. Znaczy że dane są poddawane kreatywnej obróbce i
    nawet sami prądkofaszyści gubią się jak bardzo gałę podkręcić.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 16. Data: 2023-08-08 19:47:38
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 18:56:19 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 08.08.2023 o 11:25, J.F pisze:
    >
    >>> No więc powinny się palić częściej albo optymistycznie porównywalnie. A
    >>> tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do ststystyki
    >>> razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości. Kupy się
    >>> nie trzyma. Na metrologii nazywa się to błędem grubym i dyskwalifikuje
    >>> "badanie".
    >>
    >> Widac trzeba zaczac gromadzic rzetelne statystyki.
    >
    > Widać skoro nawet prądkofaszystom wyniki na korzyść prądków różnią się o
    > rzędy wielkości, to znaczy że nie ma mowy o rzetelnych statystykach -

    No ba - jak mamy podpalenia, to nie ma.

    Jak mamy jeden samozapalajacy sie samochod na parkingu, ktory podpala
    50 sasiednich, to tez nie ma.

    Aczkolwiek ... nie bede mowil, ze spaliniaki sie nigdy nie zapalaja,
    wiec czy zakaz wjazdu BEV na parkingi w budynkach cos zmieni?

    A co tam z Eurotunnelem - BEV wpuszczaja? Bo LPG nie.

    J.


  • 17. Data: 2023-08-08 19:59:15
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2023 o 19:47, J.F pisze:

    >> Widać skoro nawet prądkofaszystom wyniki na korzyść prądków różnią się o
    >> rzędy wielkości, to znaczy że nie ma mowy o rzetelnych statystykach -
    >
    > No ba - jak mamy podpalenia, to nie ma.

    To ile tych podpaleń mają że im wyniki na cały kraj zmienia o dwa rzędy
    wielkości? Nawet w paryżu by to chyba było niemożliwe;)

    > Aczkolwiek ... nie bede mowil, ze spaliniaki sie nigdy nie zapalaja,
    > wiec czy zakaz wjazdu BEV na parkingi w budynkach cos zmieni?

    A to jest zupełnie inna sprawa (i finalnie też będzie upolityczniona) Ja
    piszę o tym, że dane o pożarach są z dupy wzięte i nawet tak prostą daną
    jak o ile częściej lub żadziej pali sie prądek fałszuje się na potęgę
    tak że wyniki różnią się o dwa rzędy wielkości. A ekofaszyści to cytują
    i nawet i brewka nie drgnie. Chyba tvpis jest już bardziej wiarygodna;)


    > A co tam z Eurotunnelem - BEV wpuszczaja? Bo LPG nie.

    Co najlepiej pokazuje, że te zakazy tak średnio sens mają.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 18. Data: 2023-08-08 21:20:53
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.08.2023 o 11:25, J.F pisze:
    > On Mon, 7 Aug 2023 18:56:51 +0200, Shrek wrote:
    >> W dniu 07.08.2023 o 18:15, J.F pisze:
    >>
    >>>> A czemu hybrydy mają palić się o rząd wiekości rzadziej niż spalinki
    >>>> albo elektryki?
    >>>
    >>> O rzad moze nie, ale mają cześć spalinową, mają elektryczną, to
    >>> ryzyko rośnie :-)
    >>>
    >>> A w dodatku chyba mocniej upchane pod maską ...
    >>
    >> No więc powinny się palić częściej albo optymistycznie porównywalnie. A
    >> tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do ststystyki
    >> razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości. Kupy się
    >> nie trzyma. Na metrologii nazywa się to błędem grubym i dyskwalifikuje
    >> "badanie".
    >
    > Widac trzeba zaczac gromadzic rzetelne statystyki.
    > powod pozaru, sytuacja - w ruchu, na parkingu,
    > w czasie ładowania - jaką mocą, marka, model, rocznik.

    To by była ewidencja a nie statystyka.


  • 19. Data: 2023-08-09 01:27:49
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 21:20:53 +0200, io wrote:
    > W dniu 08.08.2023 o 11:25, J.F pisze:
    >> On Mon, 7 Aug 2023 18:56:51 +0200, Shrek wrote:
    >>> W dniu 07.08.2023 o 18:15, J.F pisze:
    >>>
    >>>>> A czemu hybrydy mają palić się o rząd wiekości rzadziej niż spalinki
    >>>>> albo elektryki?
    >>>>
    >>>> O rzad moze nie, ale mają cześć spalinową, mają elektryczną, to
    >>>> ryzyko rośnie :-)
    >>>>
    >>>> A w dodatku chyba mocniej upchane pod maską ...
    >>>
    >>> No więc powinny się palić częściej albo optymistycznie porównywalnie. A
    >>> tu przedpisaca pisze, że jak norwegowie zaliczyli hybrydy do ststystyki
    >>> razem z elektykmi to ilość pożarów zmalała o rząd wielkości. Kupy się
    >>> nie trzyma. Na metrologii nazywa się to błędem grubym i dyskwalifikuje
    >>> "badanie".
    >>
    >> Widac trzeba zaczac gromadzic rzetelne statystyki.
    >> powod pozaru, sytuacja - w ruchu, na parkingu,
    >> w czasie ładowania - jaką mocą, marka, model, rocznik.
    >
    > To by była ewidencja a nie statystyka.

    Potem mozna z tego robic statystyki.

    J.


  • 20. Data: 2023-08-09 02:10:58
    Temat: Re: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 19:59:15 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 08.08.2023 o 19:47, J.F pisze:
    >>> Widać skoro nawet prądkofaszystom wyniki na korzyść prądków różnią się o
    >>> rzędy wielkości, to znaczy że nie ma mowy o rzetelnych statystykach -
    >>
    >> No ba - jak mamy podpalenia, to nie ma.
    >
    > To ile tych podpaleń mają że im wyniki na cały kraj zmienia o dwa rzędy
    > wielkości? Nawet w paryżu by to chyba było niemożliwe;)

    To amerykanskie ma jakies dziwne "na 100k samochodow sprzedanych".

    https://www.usfa.fema.gov/statistics/outside-vehicle
    -fires/
    ok 208k pożarow samochodow, a samochodow to oni maja chyba ponad
    200mln, czyli wychodzi 1 na tys, albo 100 na 100 tys.

    A nie "1594 na 100k sprzedanych".

    Jak liczą wszystkie pozary i dzielą przez ilosci nowosprzedanych,
    to im moze wyjsc ze elektryki bardzo bezpieczne ...

    Przy okazji - podpalen 4.6%. No ale w Paryzu moze wiecej :-)

    Przy okazji - w Niemczech maja ok 15tys pozarow spalinowych
    na 50mln zarejestrowanych pojazdow.
    https://www.autobild.de/artikel/elektroauto-geht-vom
    -e-auto-eine-erhoehte-brandgefahr-aus--18793633.html

    To tak jakby podobnie jak w Polsce (8333/26mln).
    Tylko ocenia sie, ze jezdzi u nas 20mln, a reszta to juz tylko puste
    rejestracje.

    Czyzby wiek pojazdow i jakosc badanc technicznych nie grały roli ?

    J.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: