  • 11. Data: 2018-11-09 21:39:13
    Temat: Re: Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
    Od: kk <k...@o...pl>

    > A było wrzucić prawy migacz i po sprawie.

    Co by to wniosło jak nie da się zjechać? Gość by za mną jechał aż bym
    się zatrzymał i czekałby aż zjadę.

  • 12. Data: 2018-11-09 21:54:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 19:07, Shrek pisze:

    > Może. Natomiast to klasyczny trol.
    >
    > Shrek

    Z nas dwóch?

    Przeczytaj sobie kto to jest trol

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    Ja czy Ty?

  • 13. Data: 2018-11-09 22:03:55
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 19:09, RadoslawF pisze:

    > Ze trzydzieści lat temu to był zwyczaj że podjeżdżało się do prawej
    > krawędzi drogi, zwalniało i włączało prawy kierunek.
    > To oznaczało do tych z tyło że mają wyprzedzać.
    > Dzisiaj łatwiej pisać pierdoły w usenecie jacy to inni są źli
    > i niedomyślni zamiast zrobić samemu coś co im pomoże czy
    > pokaże intencję zwalniającego.

    Ale brednie. Nie wyprzedza się samochodu, który sygnalizuje zamiar
    skrętu bo nie wiadomo czy przed niego ktoś nie wyjedzie korzystając z
    okazji. Podstawy prowadzenia samochodu.

  • 14. Data: 2018-11-09 22:12:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 20:07, collie pisze:

    > Rób tak jak kulturalni tirowcy, którzy widząc, że już długo czekam
    > na sposobność ich wyprzedzenia, bo ruch duży z przeciwka, włączają
    > w odpowiedniej chwili prawy kierunkowskaz, co w tym przypadku znaczy -
    > "zasuwaj, droga wolna!", gdyż widzą lepiej i dalej. Pozostają jeszcze
    > światła awaryjne, które zawsze uzasadniają wolną jazdę i zachęcają
    > do wyprzedzania.

    Jaki ruch z naprzeciwka? Przecież to była droga jednokierunkowa z dwoma
    pasami w jednym kierunku. :-)

    Ty myślisz, że ten gość widząc skręcającego w prawo wyprzedziłby go jak
    nie umiał tego zrobić normalnie?

  • 15. Data: 2018-11-09 22:19:23
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 18:16, Shrek pisze:

    > Miganie i poganianie to jedno. Ale ja też bym zwolnił a nie wyprzedzał
    > od razu. Jak ktoś hamuje bez powodu, to zakładam że ten powód jest,
    > tylko ja go nie widzę.

    Napisałem, że zwolniłem a nie że hamowałem. Czy jeszcze mogę Ci jakoś
    pomóc w czytaniu?

  • 16. Data: 2018-11-09 23:15:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-09 o 22:03, kk pisze:

    > Ale brednie. Nie wyprzedza się samochodu, który sygnalizuje zamiar
    > skrętu bo nie wiadomo czy przed niego ktoś nie wyjedzie korzystając z
    > okazji. Podstawy prowadzenia samochodu.

    A skąd wiesz ze sygnalizuje zamiar skrętu a nie zjechania na pobocze lub
    do krawężnika w celu zatrzymania pojazdu?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-11-10 11:02:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Nov 2018 22:03:55 +0100, w <ps4snu$rqe$1@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Ale brednie. Nie wyprzedza się samochodu, który sygnalizuje zamiar
    > skrętu bo nie wiadomo czy przed niego ktoś nie wyjedzie korzystając z
    > okazji. Podstawy prowadzenia samochodu.

    Twoja odpowiedź świadczy, że po prostu nie potrafiłeś się zachować na prostej
    drodze.

  • 18. Data: 2018-11-10 11:02:41
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 23:15, RadoslawF pisze:

    > A skąd wiesz ze sygnalizuje zamiar skrętu a nie zjechania na pobocze lub
    > do krawężnika w celu zatrzymania pojazdu?

    Właśnie dlatego, że nie wiem to miganie nie wystarczy by wyprzedzić i
    jednocześnie nie jest do niczego potrzebne by wykonać taki manewr na
    jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Zwykłe wyprzedzanie. Taka
    analogia do skręcania w lewo z takiej jezdni, gdzie już ten migacz muszę
    załączyć a te ludziki co zap... za mną nie rozumieją, że ja po prostu
    skręcam i jadą jak ciotki za mną do końca przez cały czas mając prawy wolny.

  • 19. Data: 2018-11-10 11:03:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Nov 2018 22:12:02 +0100, w <ps4t76$sr0$1@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Jaki ruch z naprzeciwka? Przecież to była droga jednokierunkowa z dwoma
    > pasami w jednym kierunku. :-)

    I chciałeś na takiej drodze zawracać.
    Nie dziwię się, że dla ciebie Frog to miszcz :D

  • 20. Data: 2018-11-10 11:36:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.11.2018 22:12, kk pisze:

    > Jaki ruch z naprzeciwka? Przecież to była droga jednokierunkowa z dwoma pasami w
    > jednym kierunku. :-)

    Ty faktycznie jesteś troll (vide definicja trolla w Wikipedii),
    albowiem nie pamiętasz nawet co napisałeś wcześniej:

> [...]
    > wyprzedzą i sobie bezpiecznie zawrócę na drodze jak już nikogo nie będzie.

    Zatem - spadaj na drzewo, bucu, zawracający na drodze jednokierunkowej.