  • 11. Data: 2019-04-12 10:55:42
    Temat: Re: Wyprzedzanie zawracającego
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-12 o 07:11, Marcin N pisze:

    > Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że wydaje im się,
    że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby tych filmów do montażu.

    W ogóle od kiedy kamerki są cenowo dostępne dla biedoty, nastąpił potop szeryfów
    kamerzystów.
    Nawet u mnie w pracy jest jeden.

  • 12. Data: 2019-04-12 17:26:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180
    >nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci
    >nagrania :-)

    Ale czy policja miala racje ?

    Bo wyprzedac pojazdu sygnalizujacego zamiar skretu w lewo nie mozna z
    jego lewej strony ... ale dotyczy to tylko jadacych po tym samym pasie
    ruchu.

    A tu mamy dwa pasy ruchu, choc niewyznaczone :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-04-12 17:28:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup

    >W ogóle od kiedy kamerki są cenowo dostępne dla biedoty, nastąpił
    >potop szeryfów kamerzystów.
    >Nawet u mnie w pracy jest jeden.

    Tak jest - dziwilismy sie rosyjskiemu stylowi jazdy, a jak kamerki
    potanialy, to polski niewiele gorszy :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-04-12 18:08:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2019 o 17:26, J.F. pisze:

> [...]
    > ruchu.
    >
    > A tu mamy dwa pasy ruchu, choc niewyznaczone :-)

    A nawet dwa niewyznaczone i jeden wyznaczony (dla motocyklistów;))

    Shrek