  • 31. Data: 2011-04-21 08:50:44
    Temat: Re: Wywłaszczenie....
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-04-21 10:24, Wemif pisze:

    > Jesli legalnie wyciekna te dane obiecuje dodac do mapy ;-)
    >
    > a.

    hehe to w zasadzie powinienem być Ci wdzięczny.
    Piękna inwentaryzacja wizualna moich zasobów.

    miłego dnia.

  • 32. Data: 2011-04-21 09:38:47
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > I zastanawiam się czy będę miał JA I TYLKO JA
    > po wakacjach dostęp do swoich danych w formie pisemnej
    > czy tez obrazkowej jak tu:
    > http://mapasieci.pl/

    oficjalnie: Twoje dane to nie decyzja administracyjna (pozwolenie radiowe),
    wiec nie beda publikowane

  • 33. Data: 2011-04-22 06:18:54
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2011-04-21 10:08, Ziolko pisze:
    > To że dali weryfikator to bardzo dobrze, masz możliwość od razu
    > sprawdzenia co masz źle i to w trybie offline - co akurat dla mnie jest
    > pozytywne.

    Szkoda tylko, że dane które pozytywnie przechodzą przez Weryfikator są
    odrzucane online. Czekamy na nową wersję Weryfikatora oraz poprawki
    online a czas ucieka. Dla mnie przykładowo zostały 3 dni.

  • 34. Data: 2011-04-22 09:43:23
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 08:18, jacki pisze:

    > Szkoda tylko, że dane które pozytywnie przechodzą przez Weryfikator są
    > odrzucane online. Czekamy na nową wersję Weryfikatora oraz poprawki
    > online a czas ucieka. Dla mnie przykładowo zostały 3 dni.
    ja tak miałem

    wysłałem takie jakie wygenerowały się
    mój czas minął

    poczekam na nowy weryfikatora
    i wysle dane z nowego

    --
    pozdros
    icek

  • 35. Data: 2011-04-22 09:50:48
    Od: Marek <a...@j...jakis.pl>

    W dniu 22-04-2011 08:18, jacki pisze:

    > Szkoda tylko, że dane które pozytywnie przechodzą przez Weryfikator są
    > odrzucane online. Czekamy na nową wersję Weryfikatora oraz poprawki
    > online a czas ucieka. Dla mnie przykładowo zostały 3 dni.

    Mam tak samo. Tylko cierpliwości zaczyna mi powoli brakować.

    pozdrawiam
    Marek

  • 36. Data: 2011-04-22 11:08:51
    Od: Krzysztof Wittek <k...@m...krzychu.net>

    On Fri, Apr 22, 2011 at 11:50:48AM +0200, Marek wrote:

    > Mam tak samo. Tylko cierpliwości zaczyna mi powoli brakować.

    Poprawcie wszędzie w XMLach przepustowości np w tagu:
    <calkowita>1000</calkowita>
    powinno być
    <calkowita>1000 Mb/s</calkowita>

    Warto też sprawdzić nazwę firmy jaką ma u siebie UKE pod danym numerkiem
    ponieważ mają tam czasem dopiski typu s.c. których normalnie w nazwie
    firmy nie ma i plików załadować się nie da a weryfikator pokazuje że
    nazwa i numerek z uke jest OK.

    Przeglądając te przykładowe XMLe można dojść do tego co weryfikator źle
    generuje i co jest nie tak przy wrzucaniu online.

    Generalnie weryfikator jest do bani bo generuje niepoprawne pliki
    myślę że jeśli ktoś nie ma już siły i czasu dłubać w xmlach i ręcznie
    to nie pozostaje nic innego jak wysłać poprawne pliki z weryfikatora do
    UKE na CD. Poprawiając te pliki XML z weryfikatora tak żeby je łykała
    aplikacja online w ilości dla kilku tyś firm to jest z miesiąc roboty.

    Pozdrawiam,

    K.

    --
    { Krzysztof Wittek - Siemianowice Śląskie - Silesia - Poland }
    { k...@m...krzychu.net ftp://ftp.krzychu.net http://krzychu.net }

  • 37. Data: 2011-04-22 14:07:58
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...zun.pl>

    > Jeśli nawet tak będzie, to w ustawie będzie z pewnością zapis w stylu
    > "włókna niewykorzystane w momencie wejścia ustawy w życie". Więc przed
    > wejściem ustawy w życie, na niewykorzystanych włóknach będzie się
    > przesyłać w te i nazad jakiś cyfrowy śmieć, byle tylko włókna czymś
    > zapchać.
    A co ja mam zrobić w przypadku gdy mam wpis do UKE a stricte aktualnie
    nie prowadzę działalności ISP, nie mam ani jednego klienta i działalność
    zawieszoną?

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 38. Data: 2011-04-22 15:28:44
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A co ja mam zrobić w przypadku gdy mam wpis do UKE a stricte aktualnie
    > nie prowadzę działalności ISP, nie mam ani jednego klienta i działalność
    > zawieszoną?

    przeczytac tresc wezwania

  • 39. Data: 2011-04-22 16:30:36
    Temat: Re: Wyw?aszczenie....
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 22 Apr 2011 17:28:44 +0200, brum napisał:

    > przeczytac tresc wezwania

    Touche! :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 40. Data: 2011-04-27 22:34:35
    Od: tomekmak <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-21 08:10, brum pisze:

    > natomiast z Pani wypowiedzie wnioskuje, ze bagatelizuje Pani kwestie
    > ciaglych zmian wymagan w zakresie danych i uzala sie Pani nad losem
    > pracownikow (gdyby termin byl dluzszy, to nie musieliby pracowac po
    > godzinach)
    > sam siedze po godzinach i nie dostaje nawet czesci wynagrodzenia, ktore
    > dostaja pracownicy uke, wiec prosze tu po kobiecemu nie jeczec !

    Stary odpuść. Nie przetłumaczysz. Szkoda Twojego czasu.
    Urzędnik nigdy nie zrozumie przedsiębiorcy. Dla niego zawsze jesteśmy petentem.
    Ma Cie głęboko w du.ie. A zwłaszcza po 15:00 (14:55 jest już w blokach startowych).

    tomekmak