  • 11. Data: 2017-10-03 22:40:35
    Temat: Re: YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Poldek pisze tak:

    > W dzisiejszych czasach faktycznie jest taka tendencja, że nie
    > wiadomo dlaczego w laptopach przestali wkładać karty gigabit LAN,
    > tylko nastąpiło cofnięcie w rozwoju i jeśli już jest LAN, to
    > przeważnie fast ethernet.

    Może dlatego, że to zuo do piratowania filmów? ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2017-10-03 22:47:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jakson pisze tak:

    > Ale po co ma miec?
    > Kto dzisiaj w laptopach (zwlaszcza 14") uzywa kabla? 1% uzytkownikow?
    > Wifi juz doroslo (AC) i jest wystarczająco szybkie (do wiekszosci
    > zastosowan).

    No tak.

    Ze starego laptopa udostępniam neta po RJ45 i chciałem zerknąć jak ten
    nowy IE edż śmiga.

    Do routera przeważnie podłaczę się bez hasła kablem. Do wifi to już
    rzadkość.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2017-10-04 21:45:15
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Pamiętam w 2008 roku wybierałem laptopa - każdy jeden oglądany model miał
    > gigabit. Dziewięć lat później jest to dziesięciokrotnie wolniejszy LAN.

    Niestety również to zaobserwowałem - no, ale jest w tym jakas logika:
    1000Mbps -> 100Mbps -> no LAN ;)

  • 14. Data: 2017-10-23 15:13:50
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-10-01 o 20:05, PiteR pisze:
    > Młodzież kupiła YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    > Oglądam a tam nie ma RJ45. Jak to tak tatko?
    >
    > Może ukryte pod klapką?
    >
    > https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-yo
    ga-520-14ikb-14-intel-core-i5-7200u-8gb-ram-256gb-dy
    sk-gf940mx-win10.bhtml

    Za cienki - nie zmieściło się.
    Za komuny było lepiej ;) Nie było żadnych tabloidów i innych tabletów.
    Laptopy były grube solidne jak cegła, że i gniazdo na siłę by się zmieściło.