  • 1. Data: 2017-10-01 20:05:01
    Temat: YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Młodzież kupiła YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    Oglądam a tam nie ma RJ45. Jak to tak tatko?

    Może ukryte pod klapką?

    https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-yo
    ga-520-14ikb-14-intel-core-i5-7200u-8gb-ram-256gb-dy
    sk-gf940mx-win10.bhtml

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-10-01 20:58:30
    Temat: Re: YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-01 o 20:05, PiteR pisze:
    > Młodzież kupiła YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    > Oglądam a tam nie ma RJ45. Jak to tak tatko?

    No przecież pisze, że nie pisze, że jest.
    To przecież tablet tylko, a tablety nie mają LAN.
    Wifiriffi nie wystarczy? to USB-LAN kabelek sobie sprawić na ten
    przykład: http://www.tp-link.com.pl/products/details/cat-5688_
    UE300.html

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-10-01 21:00:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-01 o 20:05, PiteR pisze:
    > Młodzież kupiła YOGA 520-14IKB 80X800HUPB
    o masz jeszcze:
    Hardware Maintenance Manual
    https://download.lenovo.com/consumer/mobiles_pub/yog
    a_520-14ikb_hmm_201703.pdf

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2017-10-01 21:18:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Irokez pisze tak:

    > To przecież tablet tylko, a tablety nie mają LAN.

    a to przepraszam :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-10-02 08:33:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.10.2017 o 20:05, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Może ukryte pod klapką?
    >
    > https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-yo
    ga-520-14ikb-14-intel-core-i5-7200u-8gb-ram-256gb-dy

    widzisz....bo jakby kupili normalny komputer, to by miał wszystko co ma
    mieć za 25% oficjalnej ceny tego laptopa. a jak ktoś kupuje laptopa, to
    absolutnie nie patrzy na parametry (jako całość) tylko kupuje bo chce i
    tyle. tak więc może tam być coś co producent uważał za potrzebne, a może
    nie być czegoś co jest wysoce przydatne użytkownikowi.

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-10-03 13:58:01
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Oglądam a tam nie ma RJ45. Jak to tak tatko?

    Ale po co ma miec?
    Kto dzisiaj w laptopach (zwlaszcza 14") uzywa kabla? 1% uzytkownikow?
    Wifi juz doroslo (AC) i jest wystarczająco szybkie (do wiekszosci
    zastosowan).

    PS
    Spojrz na smartfony - 2017 rok a smartfonow z USB 3.x jest jak na lekarstwo.
    Sam do transferu danych uzywam wifi, bo jest o prawie dwa rzedy szybsze niz
    kabel
    a smartfona mam z gornej polki (tzn. ponad rok temu to byla gorna polka :).

  • 7. Data: 2017-10-03 15:12:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-03 o 13:58, jakson pisze:

    > Ale po co ma miec?
    > Kto dzisiaj w laptopach (zwlaszcza 14") uzywa kabla? 1% uzytkownikow?
    > Wifi juz doroslo (AC) i jest wystarczająco szybkie (do wiekszosci
    > zastosowan).

    WiFi nadaje się do przeglądania internetu, przesłania paru plików w
    sieci lokalnej raz na jakiś czas. W zastosowaniach polegających na
    intensywnym korzystaniu z sieci lokalnej gigabit ethernet jest nie do
    przecenienia.

  • 8. Data: 2017-10-03 18:03:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Poldek" napisał:

    > WiFi nadaje się do przeglądania internetu, przesłania paru plików w sieci
    > lokalnej raz na jakiś czas. W zastosowaniach polegających na intensywnym
    > korzystaniu z sieci lokalnej gigabit ethernet jest nie do przecenienia.

    "Młodzież kupiła YOGA [...]"
    Raczej nie na serwer plików... ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2017-10-03 19:55:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-03 o 18:03, JoteR pisze:

    > "Młodzież kupiła YOGA [...]"
    > Raczej nie na serwer plików... ;->

    Nie mam pojęcia na co młodzież kupiła. Laptopa na serwer nie polecam.
    Dobry laptop biznesowy nadaje się na klienta plików i nie tylko plików.
    W dzisiejszych czasach faktycznie jest taka tendencja, że nie wiadomo
    dlaczego w laptopach przestali wkładać karty gigabit LAN, tylko
    nastąpiło cofnięcie w rozwoju i jeśli już jest LAN, to przeważnie fast
    ethernet.
    Pamiętam w 2008 roku wybierałem laptopa - każdy jeden oglądany model
    miał gigabit. Dziewięć lat później jest to dziesięciokrotnie wolniejszy LAN.

  • 10. Data: 2017-10-03 21:43:47
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Poldek" napisał:
    .
    > Pamiętam w 2008 roku wybierałem laptopa - każdy jeden oglądany model miał
    > gigabit. Dziewięć lat później jest to dziesięciokrotnie wolniejszy LAN.

    Ba, jak ostatnio szukałem netbooka, to gdy już znalazłem jakiś model z
    portem Ethernet to byłem tak szczęśliwy, że nawet nie zwracałem uwagi jaki
    to LAN. Cieszyłem się, że w ogóle był ;->

    JoteR