  • 11. Data: 2010-07-30 13:51:17
    Temat: Re: Yanosik - spiesz sie powoli
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 13:45:48 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Normalnie - jedziesz powoli.
    > Nie ma przymusu spieszenia się.
    > Nie ma przymusu jazdy osobówką.
    > Nie ma przymusu jazdy tylko w słoneczne dni.
    > Nie ma...

    no jak nie... toż już kiedyś stwierdziłem, że z całą pewnością część
    samochodów ma zamontowany system powodujący gaśnięcie silnika przy jeździe
    poniżej aktualnie dozwolonej prędkości oraz wystrzelenie z siedzenia
    kierowcy półmetrowego gumowego kindybała marki "Big Black Bwana XXXXL Anal
    intruder"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-07-30 21:58:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bydlę

    > (inna rzecz, że toto ma same wady w porównaniu z CB, wbrew reklamie, a
    > tylko jedną ciekwaą funkcję - śledzenia trasy, za to źle działającą -
    > jak wynika z opisów)

    Gdyby miało to więcej osób to miałoby same zalety, CB trzeszczy i
    przeklina. Niestety pewnie będzie o to trudno...

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-07-30 23:45:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-29 10:05, J.F. pisze:

    > Yanosik mierzy srednie predkosci.
    > http://yanosik.pl/test-drogowy-spiesz-sie-powoli/
    >
    > Jak na razie nie ma nawet co zagladac - wnioski nasuwaja sie ze yanosik
    > ma bardzo malo klientow, a wszyscy jezdza tirami w kapeluszach :-)
    >
    > Ale moze po weekendzie przybedzie :-)
    >

    > J.

    Stąd już o krok do permanentnej inwigilacji.
    Ewidentne zarejestrowane przekroczenia prędkości, nic tylko mandaty
    wystawiać ;)
    Policja powinna takie urządzenia za free rozdawać tylko wbudować w nich
    funkcje comiesięcznego wysyłania podsumowania na serwer komendy
    powiatowej ;)

    Lewis