  • 11. Data: 2014-11-20 23:59:42
    Temat: Re: Z Młocin na dworzec zachodni
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:86fcf376-477a-4fa6-968a-d4f6733f3c4a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 20 listopada 2014 23:21:33 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Taksowka spokojnie zdarzysz w 20min. O tej godzinie w te strone nie ma
    > korkow. Tylko Wolczynska nie jechac ale taksiarz bedzie zorientowany

    Hmmm, teraz juz nie wiem, bo jedni pisza, ze nie dam rady, a Ty piszesz, ze
    spokojnie zdaze...
    Pzdr

    Sama jazda taksówką w warunkach optymalnych zajmie 20 minut. Z PB do
    taksówki i z taksówki do Neobusa musisz dojść - optymistycznie będzie to
    razem 5-6 minut. Masz 15 minut zapasu. Wystarczy deszcz albo stłuczka po
    drodze i się spóźnisz. Jak spadnie śnieg, to podróż z Młocin na Zachodni
    może Ci zabrać więcej czasu niż podróż Polskim Busem do Warszawy. Tak więc
    obserwuj prognozę pogody.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2014-11-21 00:04:13
    Temat: Re: Z Mlocin na dworzec zachodni
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    ps.com...

    > Sam przejazd to pewnie ze 30 minut. Masz szansę, ale musisz się umówić
    > wcześniej i w konkretnym punkcie (taksówka raczej na węzeł nie wjedzie,
    > więc umów się na przystanku autobusowym na Kasprowicza w stronę centrum
    > albo na Lidlu). Na zachodnim też pod peron nie podjedziesz, a kawałek z
    > buta jest. Tak jak pisał przedpisca 75% przy dobrej organizacji.

    O tej porze roku należy przewidzieć deszcz albo śnieg, a wtedy 2 godziny
    może być za mało.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2014-11-21 00:21:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Taksowka spokojnie zdarzysz w 20min. O tej godzinie w te strone nie ma
    > korkow. Tylko Wolczynska nie jechac ale taksiarz bedzie zorientowany

    "Zdażysz" kurw, ale byki
    Sorry :/

  • 14. Data: 2014-11-21 06:43:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 23:59, yabba wrote:
    > Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Hmmm, teraz juz nie wiem, bo jedni pisza, ze nie dam rady, a Ty piszesz,
    > ze spokojnie zdaze...

    Eee tam - wszyscy piszą, że raczej dasz radę;) Po prostu zamów taksówkę
    z autobusu jeszcze, i upewnij się, że nei będziecie się szukać dookoła
    węzła Młociny - mały nie jest;)

    Shrek

  • 15. Data: 2014-11-21 08:31:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Eee tam - wszyscy piszą, że raczej dasz radę;) Po prostu zamów taksówkę z
    > autobusu jeszcze, i upewnij się, że nei będziecie się szukać dookoła węzła
    > Młociny - mały nie jest;)

    To akurat jest oczywiste. Moze nawet zamowic dzien wczesniej :)

  • 16. Data: 2014-11-21 15:59:44
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu piątek, 21 listopada 2014 06:43:14 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Eee tam - wszyscy piszą, że raczej dasz radę;) Po prostu zamów taksówkę
    > z autobusu jeszcze, i upewnij się, że nei będziecie się szukać dookoła
    > węzła Młociny - mały nie jest;)

    A polecacie jakas korporacje czy nie ma znaczenia, ktora wybiore?
    Pzdr

  • 17. Data: 2014-11-21 17:44:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 21 Nov 2014 08:31:53 +0100, Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
    wrote:

    >To akurat jest oczywiste. Moze nawet zamowic dzien wczesniej :)

    I na 15 minut przed podstawieniem taksówki ma telefon: "niestety, ale
    nie możemy Panu podstawić taksówki, bo nie mamy żadnej wolnej" :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2014-11-21 17:46:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 15:59, mk wrote:

    > A polecacie jakas korporacje czy nie ma znaczenia, ktora wybiore?

    Jeśli z jakiejś telefonicznej to chyba bez znaczenia. Ja biorę zawsze Ele.

  • 19. Data: 2014-11-21 17:59:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > I na 15 minut przed podstawieniem taksówki ma telefon: "niestety, ale
    > nie możemy Panu podstawić taksówki, bo nie mamy żadnej wolnej" :)

    E, komuna chyba juz sie skonczyla. Nie mialem takich problemow. Zwlaszcza
    jak potrzebowalem na lotnisko rano to dzwonilem wieczorem. Gosc zawsze
    przyjezdzal 10min wczesniej :)

  • 20. Data: 2014-11-21 18:13:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 21 Nov 2014 17:59:41 +0100, Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
    wrote:

    >E, komuna chyba juz sie skonczyla. Nie mialem takich problemow.

    A ja się spotkałem z tym kilka razy. A już w Wigilię czy Sylestra to
    norma :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280