  • 21. Data: 2014-11-21 18:31:26
    Temat: Re: Z Młocin na dworzec zachodni
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A ja się spotkałem z tym kilka razy. A już w Wigilię czy Sylestra to
    > norma :)

    To juz skrajne przypadki, mało taksowek wtedy jezdzi.

  • 22. Data: 2014-11-23 10:08:17
    Od: gowit <w...@g...com>

    > <http://jakdojade.pl?fn=METRO+M%C5%81OCINY+&fs=METRO
    +M%C5%81OCINY&fc=52.29125:20.92952&tn=PKP+Wwa+Zachod
    nia&tc=52.21995:20.9652&d=21.11.14&h=22:53&ia=false&
    t=0&n=0&ri=0&cid=3000&as=true>

    > --

    Ten portal to jakieś chyba nieporozumienie. Chciałem wprowadzić nowe szukanie , ale
    stare cały czas siedzi ???

  • 23. Data: 2014-11-23 13:38:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    gowit wrote:

> [...]
    t=0&n=0&ri=0&cid=3000&as=true>

    > Ten portal to jakieś chyba nieporozumienie. Chciałem wprowadzić nowe szukanie ,

    A u mnie działa
    http://warszawa.jakdojade.pl/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-11-25 21:39:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-11-20, masti <g...@t...hell> wrote:
> [...]
    zachodni. Mam na to 40 min. Czy dam rade dojechac tam taksowka ok. godz. 18.30 i
    zmiescic sie w tym czasie?

    > możesz też wsiąść w metro i dojechać do Centrum
    > i dalej tramwajem

    I gdzie tym tramwajem? To juz lepiej w pociag wsiasc na centralnym ale to NTG ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-11-26 01:39:57
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 20 Nov 2014 22:40:11 +0100 Shrek <...@w...pl> napisał:

    >Tylko nie wiem jak jest z biletami jednorazowymi w Kolejach
    >Mazowieckich.

    Jeżeli masz na myśli bilety jednorazowe ZTMu to nie ma możliwości żeby
    z nich skorzystać w pociągu KM. Oferta "wspólny bilet" obejmuje bilety
    dobowe i "wyższe". SKMki (w których można korzystać z biletów
    jednorazowych ZTM) kursują niestety rzadko, ale jeżeli zainteresowany
    sprawdzi w rozkładzie, to może mu akurat podpasuje.
    Na W-wie Śródmieście są biletomaty. Można szybko kupić bilet KM. W
    podanej przez pytającego sytuacji też bym jechał metrem+pociągiem.

  • 26. Data: 2014-11-26 01:49:20
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 20 Nov 2014 21:33:00 +0000 (UTC) masti <g...@t...hell> napisał:

    >możesz też wsiąść w metro i dojechać do Centrum
    >i dalej tramwajem

    Na Zachodni tramwaj nie jeździ. W autobus jak już. Jeżeli nie ma
    korków to przejazd autobusem z Centrum na Zachodni trwa ok. 12 minut.

  • 27. Data: 2014-11-26 19:20:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 15:59, mk wrote:

    > A polecacie jakas korporacje czy nie ma znaczenia, ktora wybiore?
    > Pzdr

    Napisz, czy zdążyłeś;)

    Shrek.

  • 28. Data: 2014-11-27 09:13:49
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu środa, 26 listopada 2014 19:20:09 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Napisz, czy zdążyłeś;)

    Nie omieszkam :)
    Pzdr

  • 29. Data: 2014-12-07 10:27:35
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu środa, 26 listopada 2014 19:20:09 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > Napisz, czy zdążyłeś;)

    No wiec tak: polski bus spoznil sie 10 min, czyli dojechal o 18.30. Do tego jeszcze
    nie dogadalem sie z pania co do miejsca oczekiwania taxi, bo czekal pod zusem a ja
    myslalem, ze to na Kasprowicza i tam poszedlem ;) Zanim wrocilem pod zus to kilka min
    uplynelo. Wyruszylismy ok 18.37 a na zachodni dotarlismy o 18.55 :) Tak wiec zdazylem
    :)
    Pzdr