  • 11. Data: 2012-01-26 00:24:23
    Temat: Re: Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Sty, 23:23, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:
    Ale myślę, że w środę w okolicach 0630
    > rano wylot na Zakopiankę chyba nie powinien być zapchany i nie znającemu
    > terenu będzie prościej.

    nawet jak nie ma korkow (w lecie czesto motocyklem jade, to nie
    ma ;) ) to i tak sie nie bardzo oplaca...

    jesli pojedziesz Alejami, to trafisz na "czerwona fale" ;) , do
    Matecznego z 6 swiatel, pozniej na Zakopiance bodajze 11, Kalwaria
    kolejne, Wadowice kilka jadac przez centrum (obwodnica troche
    naokolo), Andrychow kolejnych kilka...

    a przez Jesionowa na Liszki masz tylko 2 swiatla, kolejne 1szt w
    Andrychowie, nastepne to chyba Kozy przed Bielskiem...

    (pomijam swiatla na lea, bo nie wiem skad dokladnie)

    WS

  • 12. Data: 2012-01-26 00:32:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Sty, 00:24, WS <L...@c...pl> wrote:
    >kolejne 1szt w
    > Andrychowie, nastepne to chyba Kozy przed Bielskiem...

    pozno juz ;) 2 tam sa ;)

    WS

  • 13. Data: 2012-01-28 15:48:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-01-2012 o 00:32:09 WS <L...@c...pl> napisał(a):

    > pozno juz ;) 2 tam sa ;)
    a jakiś radarów nie ma po drodze? :)
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2012-01-28 17:49:52
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Sty, 15:48, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Dnia 26-01-2012 o 00:32:09 WS <L...@c...pl> napisał(a):

    > a jakiś radarów nie ma po drodze? :)

    ;)

    sa, oznaczone zgodnie z przepisami... ;) , do tego nalezy wyposazyc
    sie w CB i mozna jechac ;)

    WS

    PS. nalezy uwazac na suszary w Alwernii i w Roczynach (objazd Ket -
    czasem tez foto w koszu na smieci ;) ) ;)