  • 11. Data: 2012-11-16 14:28:59
    Temat: Re: Za ile można kupić samochód?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Nie dalej jak rok temu odmawiałeś ludziom prawa do jazdy takimi
    złomami. :D

    "Tylko krowa nie zmienia poglądów..."
    Nauczony doświadczeniami potomka postanowił się zreflektować :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2012-11-16 14:43:14
    Od: tÎż

    WOJO wrote:

    > "Tylko krowa nie zmienia poglądów..."

    No fakt, krowa i koń to jednak nie to samo.

    > Nauczony doświadczeniami potomka
    > postanowił się zreflektować :)

    Sam też nabył złoma i mianował go "youngtimerem". ;-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-11-16 14:50:35
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    A co z francuzami z lat dziewiecdziesiatych z silnikiem diesla - 1,9,
    1,9TD? Peugeot 306, 406, Citronen Xantia, Xara, ZX. Blacha ocynkowana,
    silnik dobry, gorzej z elektryka i tylnia belka.

    pozdr
    Piotr

  • 14. Data: 2012-11-16 15:34:25
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-11-16 11:35, chwdp pisze:
    > opłatami) da
    >
    > jak zwykle w takich watkach w odpowiedziach dostales samo pierdolenie ze
    > sie nie da itp.

    Na 12 odpowiedzi jest 7 że się da, 5 nie na temat i 0 (ZERO) odpowiedzi,
    że się nie da. Więc kto tu pierdoli? ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 15. Data: 2012-11-16 17:43:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bardzo dziękuję Cavallino za odpowiedz..
    >

    > Żeby nie tworzyć osobnego debilnego :) wątku chciałem tutaj podczepić.
    >
    > Ile w tym pułapie (do 5000zł) kosztuje obowiązkowe ubezpieczenie (jakieś
    > najtańsze), rejestracja i wszystko co potrzebne by legalnie jeździć?

    OC mnie kosztowało 350 zł z max zniżkami, więc jak nie masz zniżek, to ponad
    800.
    Co masz na myśli mówiąc "rejestracja"?
    Kupujesz auto niezarejestrowane?

    Bo jak ma blachy i przegląd, to na upartego można jeździć bez
    przerejestrowywania.
    Niby masz nakaz przerejestrowanie, ale kar jeśli tego nie zrobisz nie ma.

  • 16. Data: 2012-11-16 17:44:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Da się, ale trzeba polować i długo szukać. Celuj z takim budżetem w
    > okolice matiza, wspomnianego colta lub najmniejszej mazdy. Możesz też
    > poszukać seicento - będzie sie psuło, ale naprawialne tanio i prawie
    > wszędzie.

    Jest jeszcze Swift, z takich samych lat, ale bez klimy miał kosztować
    poniżej 3 tys.
    Ale w środku to lata 80-te.

  • 17. Data: 2012-11-16 17:45:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > złomami. :D
    >
    > "Tylko krowa nie zmienia poglądów..."
    > Nauczony doświadczeniami potomka postanowił się zreflektować :)

    Nie wiem do kogo piszesz, bo cytować nie umiesz.
    Ale jeśli do mnie, to piszesz bzdury, albo nie zrozumiałeś co czytasz.

  • 18. Data: 2012-11-16 19:22:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.11.2012 23:56, Piotr pisze:
> [...]
    > tys. zł (łącznie z ubezpieczeniem i jakimiś obowiązkowymi opłatami) da
    > się coś kupić? Czy lepiej sobie odpuścić, bo się więcej wyda na naprawy
    moim zdaniem tak. tyle że jak będziesz szukał golfa od dziadka, to masz
    większe szanse na nacięcie się, niż jak znajdziesz jakieś brzydactwo. ja
    kiedyś kupiłem citorena c15 i mam bardzo miłe wspomnienia z czasu
    użytkowania tego paskudztwa

    ToMasz

    PS
    nawet syn wspomina że to było najlepsze auto

  • 19. Data: 2012-11-16 21:22:29
    Od: Mario <m...@g...pl>

    > Ile w tym pułapie (do 5000zł) kosztuje obowiązkowe ubezpieczenie (jakieś
    > najtańsze), rejestracja i wszystko co potrzebne by legalnie jeździć?
    > Takie minimum formalne? Ile trzeba na to mniej więcej przeznaczyć?

    OC powiedzmy 300-1300zł... zależy od auta i Twojej przeszłości jako
    kierowcy... Do tego mały serwis na dzień dobry... zależy co kupisz...
    200-2000zł...

    Do 5000zl spokojnie kupisz "coś". Szukaj auta zadbanego. Nie patrz na
    wiek i przebieg.

    Mario

  • 20. Data: 2012-11-16 23:14:45
    Od: tÎż

    Cavallino wrote:

    > Nie wiem do kogo piszesz, bo cytować nie umiesz. Ale jeśli do mnie, to
    > piszesz bzdury, albo nie zrozumiałeś co czytasz.

    :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??