eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Zachar, Tesla i prawo....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2017-06-26 11:19:16
    Temat: Re: Zachar, Tesla i prawo....
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 25 Jun 2017 23:24:30 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > O jakim prawie, które powstrzymuje Mercedesa (a Teslę nie) w
    > aktywowaniu w Polsce "autopolota ze zmianą pasa" oni spekulują??

    Pewnie chodzi o jakość malowania. Kiedyś był w TVN test takiego czegoś w jakimś
    aucie. Tak średnio wychodziło, generalnie "lepiej nie używać".


  • 12. Data: 2017-06-26 13:49:58
    Temat: Re: Zachar, Tesla i prawo....
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Jun 2017 11:19:16 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Pewnie chodzi o jakość malowania. Kiedyś był w TVN
    > test takiego czegoś w jakimś
    > aucie. Tak średnio wychodziło, generalnie "lepiej nie
    > używać".

    Jakość malowania pasów? No ale to nie ma nic wspólnego z prawem, jak
    sugeruje Zachar.

    --
    Marek


  • 13. Data: 2017-06-26 13:53:03
    Temat: Re: Zachar, Tesla i prawo....
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Jun 2017 11:12:25 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Oficjalnie to jest akurat odwrotnie - w D jest bardzo duzo wypadkow.

    mówimy o tej statystyce:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_t
    raffic-related_death_rate


    wskaźnik dla de jest 2x mniejszy niż dla pl.

    --
    Marek


  • 14. Data: 2017-06-26 14:07:19
    Temat: Re: Zachar, Tesla i prawo....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Mon, 26 Jun 2017 11:12:25 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Oficjalnie to jest akurat odwrotnie - w D jest bardzo duzo
    >> wypadkow.
    >mówimy o tej statystyce:
    >https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_
    traffic-related_death_rate
    >wskaźnik dla de jest 2x mniejszy niż dla pl.

    Ale drozsze sa te, w ktorych poszkodowany przezyje.
    Lub ma w rodzinie prawnika :-)

    J.


  • 15. Data: 2017-06-26 14:42:15
    Temat: Re: Zachar, Tesla i prawo....
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 Jun 2017 13:49:58 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > On Mon, 26 Jun 2017 11:19:16 +0200, "r...@k...pl"
    > <r...@k...pl> wrote:
    > > Pewnie chodzi o jakość malowania. Kiedyś był w TVN
    > > test takiego czegoś w jakimś
    > > aucie. Tak średnio wychodziło, generalnie "lepiej nie
    > > używać".
    >
    > Jakość malowania pasów? No ale to nie ma nic wspólnego z prawem, jak
    > sugeruje Zachar.

    Najwyraźniej po prostu nie sprawdza się w PL.
    Może mamy za wiele rodzajów linii :)


  • 16. Data: 2017-06-26 17:37:12
    Temat: Re: Zachar, Tesla i prawo....
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Jun 2017 11:07:09 +0200, J.F.

    > Skoro jedzie sam po pasie ... moze jednak jest ?

    Nie jedzie sam, a wspomaga kierowcę podobnie jak tempomat, czujniki czy
    inne systemy. W tym samoparkowania z przyczepą -- dla niektórych rzecz
    niewyobrażalna, bo tego sami potrafią, a auto owszem. Tutaj po prostu skala
    jest jeszcze większa. Ale nadal to tylko wspomaganie kierowcy.

    --
    Pozdor
    Myjk

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: