  • 11. Data: 2016-12-04 21:59:15
    Temat: Re: Zaciąganie włascicela numeru z sieci
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > można. dodajesz drugie, albo i następne konta, a przy zapisywaniu
    > numerów system pyta do którego konta zapisać

    Pytanie czy zapyta, jak bede wybierał usługę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 12. Data: 2016-12-04 22:17:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-04 11:00, Budzik wrote:
    > Nieźle.
    > Ale Ty piszesz o osobach prywatnych.

    Ten mechanizm tego nie odróżnia. Co najwyżej możesz mieć problem że ktoś
    prezesa ważnej firmy wpisał do ksiązki jako "kociaczek" albo "debilka".

  • 13. Data: 2016-12-04 22:26:29
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 3 Dec 2016 15:45:10 +0000 (UTC), Budzik wrote:

> [...]
    > ksiazce dociągnie te informacje i pokaze:
    > Dzwoni osoba z poza listy.
    > Najprawdopodobniej jest to i tu np. nazwa sklepu, banku, serwisu

    True Caller

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 14. Data: 2016-12-05 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Ten mechanizm tego nie odróżnia. Co najwyżej możesz mieć problem że ktoś
    > prezesa ważnej firmy wpisał do ksiązki jako "kociaczek" albo "debilka".

    Jasne.
    Ale mnie chodzi o to ze numery firm są ogólnie dostepne wiec to troche inna
    bajka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 15. Data: 2016-12-05 00:03:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-04 o 09:43, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Budzik
    > naskrobał(a):

    > Gwoli ostrzeżeń, zostawię to tylko:
    > http://tiny.pl/gc6qj

    Bardzo ciekawa strona.

    --
    animka

  • 16. Data: 2016-12-11 18:19:13
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]
    > ksiazce dociągnie te informacje i pokaze:
    > Dzwoni osoba z poza listy.
    > Najprawdopodobniej jest to i tu np. nazwa sklepu, banku, serwisu

    True Contact Pro - trzeba mieć włączone dane komórkowe/mobilne, u mnie się
    sprawdza, różne dywany , Philipiaki wyłapuje i blokuje, bo działa również
    jako blocker.