eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 75

  • 41. Data: 2019-10-28 20:13:26
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-28 o 19:13, pueblo pisze:

    >>>>>>>>> O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    >>>>>>>> Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że
    >>>>>>>> dostawa gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    >>>>>>>> Ty jak widać nie.
    >>>>>>>
    >>>>>>> O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?
    >>>>>>
    >>>>>> O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
    >>>>>
    >>>>> autoironia?
    >>>>
    >>>> Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.
    >>>>
    >>>>>> Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.
    >>>>>>
    >>>>> I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
    >>>>> Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg
    >>>>> marketingowy polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w
    >>>>> cene towaru?
    >>>>
    >>>> A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
    >>>> przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
    >>>> przesyłki i dobrego opakowania?
    >>>
    >>>> A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
    >>>> przyszedł sprawny.
    >>>>
    >>> A kto zapłacił za przesyłkę, jeśli nie klient? UE?
    >>> Sprzedawca słaby i należy mu się opieprz za sposób wysyłki hdd i
    >>> tyle.
    >>
    >> Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?
    >
    > Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
    > nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
    > dyski i przychodziły zapakowane pancernie.
    >
    > W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.
    >
    >
    >> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
    >> wysyłającego?
    >>
    > Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
    > wrażliwego sprzętu.

    Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
    wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
    Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami. :-)


    Pozdrawiam


  • 42. Data: 2019-10-28 23:46:13
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-28, RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:
    > W dniu 2019-10-28 o 19:13, pueblo pisze:
    >
    >>>>>>>>>> O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    >>>>>>>>> Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że
    >>>>>>>>> dostawa gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    >>>>>>>>> Ty jak widać nie.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?
    >>>>>>>
    >>>>>>> O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
    >>>>>>
    >>>>>> autoironia?
    >>>>>
    >>>>> Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.
    >>>>>
    >>>>>>> Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.
    >>>>>>>
    >>>>>> I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
    >>>>>> Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg
    >>>>>> marketingowy polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w
    >>>>>> cene towaru?
    >>>>>
    >>>>> A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
    >>>>> przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
    >>>>> przesyłki i dobrego opakowania?
    >>>>
    >>>>> A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
    >>>>> przyszedł sprawny.
    >>>>>
    >>>> A kto zapłacił za przesyłkę, jeśli nie klient? UE?
    >>>> Sprzedawca słaby i należy mu się opieprz za sposób wysyłki hdd i
    >>>> tyle.
    >>>
    >>> Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?
    >>
    >> Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
    >> nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
    >> dyski i przychodziły zapakowane pancernie.
    >>
    >> W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.
    >>
    >>
    >>> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
    >>> wysyłającego?
    >>>
    >> Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
    >> wrażliwego sprzętu.
    >
    > Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
    > wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
    > Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami. :-)

    Roman Toshibę kupił zdaje się?

    https://storage.toshiba.com/storage-services-support
    /warranty-support/warranty-return-procedure

    ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
    anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please place
    each product in an anti-static bag when returning faulty product.

    Original Packaging - All products should be returned in the original
    shipping carton (if possible).

    Product Protection - When the original carton is not available, the
    preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
    completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.

    Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable to
    use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be used to
    build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
    The product must be adequately supported on ALL sides and not placed
    loosely inside the carton.

    --
    Marcin


  • 43. Data: 2019-10-29 10:50:52
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 28 Oct 2019 22:46:13 GMT, Marcin Debowski wrote:

    >>>> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
    >>>> wysyłającego?
    >>>>
    >>> Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
    >>> wrażliwego sprzętu.
    >>
    >> Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
    >> wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
    >> Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami. :-)
    >
    > Roman Toshibę kupił zdaje się?
    >
    > https://storage.toshiba.com/storage-services-support
    /warranty-support/warranty-return-procedure
    >
    > ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
    > anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please place
    > each product in an anti-static bag when returning faulty product.
    >
    > Original Packaging - All products should be returned in the original
    > shipping carton (if possible).
    >
    > Product Protection - When the original carton is not available, the
    > preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
    > completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
    >
    > Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable to
    > use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be used to
    > build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
    > The product must be adequately supported on ALL sides and not placed
    > loosely inside the carton.

    Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z dyrektorem
    generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka


  • 44. Data: 2019-10-29 15:12:41
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Roman Tyczka, 29 paź 2019 w news:1r4odje7y34dp$.dlg@tyczka.com
    napisałeś/aś:

    > On Mon, 28 Oct 2019 22:46:13 GMT, Marcin Debowski wrote:
    >
    >>>>> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
    >>>>> wysyłającego?
    >>>>>
    >>>> Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne
    >>>> zabezpieczenie wrażliwego sprzętu.
    >>>
    >>> Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
    >>> wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
    >>> Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami. :-)
    >>
    >> Roman Toshibę kupił zdaje się?
    >>
    >> https://storage.toshiba.com/storage-services-support
    /warranty-
    suppor
    >> t/warranty-return-procedure
    >>
    >> ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
    >> anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please
    >> place each product in an anti-static bag when returning faulty
    >> product.
    >>
    >> Original Packaging - All products should be returned in the
    >> original shipping carton (if possible).
    >>
    >> Product Protection - When the original carton is not available, the
    >> preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
    >> completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
    >>
    >> Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable
    >> to use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be
    >> used to build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
    >> The product must be adequately supported on ALL sides and not
    >> placed loosely inside the carton.
    >
    > Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z
    > dyrektorem generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.
    >
    To rozumiem jakiś samokrytycyzm? Bo świetle powyższych zaleceń tak to
    wygląda. Chyba że ich nie przeczytałeś albo nie zrozumiałeś - to co
    innego.
    EOT


  • 45. Data: 2019-10-29 15:51:34
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 29.10.2019 o 15:12, pueblo pisze:
    > To rozumiem jakiś samokrytycyzm? Bo świetle powyższych zaleceń tak to
    > wygląda. Chyba że ich nie przeczytałeś albo nie zrozumiałeś - to co
    > innego.

    Nie zaryzykowałbym twierdzenia że koperta bąbelkowa daje z każdej strony
    przedmiotu 2 cale czyli 5 cm grubości folii bąbelkowej.


  • 47. Data: 2019-10-30 10:59:54
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    >>>>>>>> O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    >>>>>>> Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że
    >>>>>>> dostawa gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    >>>>>>> Ty jak widać nie.
    >>>>>>
    >>>>>> O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?
    >>>>>
    >>>>> O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
    >>>>
    >>>> autoironia?
    >>>
    >>> Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.
    >>>
    >> Wyobraz sobie ze nie pytałem na serio. Znów ironii nie paniał...
    >
    > Wyobraź sobie że potraktowałem cie poważnie.
    > Nie powinienem?
    >
    IMO ironii nigdy nie powinienes traktowac zupełnie powaznie!

    >>>>> Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.
    >>>>>
    >>>> I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
    >>>> Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg
    >>>> marketingowy polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w
    >>>> cene towaru?
    >>>
    >>> A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
    >>> przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
    >>> przesyłki i dobrego opakowania?
    >>> A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
    >>> przyszedł sprawny.
    >>
    >> Nigdy nie miało to dla mnie znaczenia.
    >
    > Nieprawda. Dowodem jest twój udział w tej dyskusji.
    >
    >> Moge zapłacic za przesyłke 1gr a i tak zakup ma przyjsc w takim
    >> stanie i w takiej formie zeby nie stracił swoich własciwości.
    >
    > W tym przypadku zakup przyszedł i nie stracił swoich właściwości.
    > Część opakowania straciła.
    >
    Tego nie wiesz. Poturbowany dysk moze byc nienaruszony ale rownie dobrze
    moze sprawiac probemy w przyszłosci.
    To nie sa jajka ze otwierasz pudełko i widzisz czy całe czy zbite...

    >> Sprzedawca sa zreszta tego swiadomi i nie pamietam takiej sytuacji
    >> zeby przyszło do mnie coś zle zapakowane, tudziez zniszczone po
    >> drodze.
    >
    > W omawianym przypadku opakowanie było na tyle dobre że towar
    > przyszedł w całości. Twierdzisz że liczy się tylko towar a
    > wykazujesz się w dyskusji o złym opakowaniu. Znowu twoja ironia?
    >
    Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego działania w
    dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo starannie zapakowane.
    A w tym przypadku nei było.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta


  • 46. Data: 2019-10-30 10:59:54
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console
    ...

    >>> 99.1% polecających -- bo pozostałych nie
    >>> zamieszczają/uwzględniają. Mojej opinii nie uwzględnili -- możesz
    >>> poszukać na Grupach. Kupiłem smartfon o nazwie Monster firmy
    >>> Pentagram. (chyba, że zamieścili po czasie, o czym nie wiem)
    >
    >> Nie oszukujmy sie, system komentarzy na allegro po zmianach (a
    >> konkretnie
    >
    > Opinię Monsterowi usiłowałem wystawić chyba na Ceneo. Z Allegro mam
    > ogólnie dobre wspomnienia -- jedynie jakiś Piksel (czy Pixel)
    > przysłał mi bubla i początkowo nie odpowiadał na moje m@ile, ale na
    > szczęście dla mnie forsa wróciła do mnie, o czym chyba najpierw
    > dowiedział się z grup...
    >
    Nie chodzi o to jaką masz ocene o wczesniejszych zakupach na allegro
    tylko o to ze system komentarzy stał się zbedny.

    > Coś, co mi przysłał, spaliło się i mogło spalić mnie...
    > Koszt niezbyt duży (około 3 dychy plnów) ale mogło być źle...
    >
    No i teraz załóżmy ze to zdarzyło sie pol roku po zakupie.
    Reklamujesz u sprzedawcy a on cie olewa.
    Nie jestes w stanie poinformowac innych kupujacych o tym fakcie.

    >> po ograniczeniu czasu na wystawienie komentarzy) to narzedzie ktore
    >> słuzy do niewiadomo czego.
    >
    > Tuż po kupnie można jedynie ocenić: opakowanie i cenę oraz czas
    > przesyłki...
    >
    IMO to troche mało. To znaczy to jest wazne, ale powinna być mozliwośc
    edycji tej oceny w przyszłosci własnie na okolicznosc np złej wspolpracy
    posprzedazowej.

    >> Dodatkowo, zeby było smieszniej, kiedy ostatnio wystawiłem
    >> sprzedawcy negatywa to allegro mi go usuneło na prosbe sprzedawcy.
    >> Taki zart...
    >
    > Stąd te 99% pozytywów...
    >
    Od tego momentu po prostu jeszcze mniej ufam temu systemowi.
    Ma 99% pozytywów byc moze stad ze sprzedawca cwaniak, byc moze z tego
    powodu ze jest rzeczywiście uczciwy ale skad ja mam wiedziec która to
    wersja?

    >> Wiec srednio bym sie sugerował in plus
    >> zwłaszcza jeżeli sprzedawca ma az 1% negów.
    >
    > Niestety -- 1% to dużo!
    > A AliExpress jest u mnie (jak na razie) dobrze,
    > ale na Allegro też na razie nie narzekam.
    >
    Ma swoje plusy ale system komentarzy zdecydowanie do nich nie nalezy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard


  • 48. Data: 2019-10-30 17:04:57
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-30 o 10:59, Budzik pisze:

    >>>>>>>>> O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    >>>>>>>> Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że
    >>>>>>>> dostawa gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    >>>>>>>> Ty jak widać nie.
    >>>>>>>
    >>>>>>> O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?
    >>>>>>
    >>>>>> O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
    >>>>>
    >>>>> autoironia?
    >>>>
    >>>> Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.
    >>>>
    >>> Wyobraz sobie ze nie pytałem na serio. Znów ironii nie paniał...
    >>
    >> Wyobraź sobie że potraktowałem cie poważnie.
    >> Nie powinienem?
    >>
    > IMO ironii nigdy nie powinienes traktowac zupełnie powaznie!

    Szklana kula się zwiesiła a znacznika ironii nie dostrzegłem.

    >>>>>> Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.
    >>>>>>
    >>>>> I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
    >>>>> Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg
    >>>>> marketingowy polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w
    >>>>> cene towaru?
    >>>>
    >>>> A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
    >>>> przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
    >>>> przesyłki i dobrego opakowania?
    >>>> A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
    >>>> przyszedł sprawny.
    >>>
    >>> Nigdy nie miało to dla mnie znaczenia.
    >>
    >> Nieprawda. Dowodem jest twój udział w tej dyskusji.
    >>
    >>> Moge zapłacic za przesyłke 1gr a i tak zakup ma przyjsc w takim
    >>> stanie i w takiej formie zeby nie stracił swoich własciwości.
    >>
    >> W tym przypadku zakup przyszedł i nie stracił swoich właściwości.
    >> Część opakowania straciła.
    >>
    > Tego nie wiesz. Poturbowany dysk moze byc nienaruszony ale rownie dobrze
    > moze sprawiac probemy w przyszłosci.
    > To nie sa jajka ze otwierasz pudełko i widzisz czy całe czy zbite...

    Działa lub nie działa.

    >>> Sprzedawca sa zreszta tego swiadomi i nie pamietam takiej sytuacji
    >>> zeby przyszło do mnie coś zle zapakowane, tudziez zniszczone po
    >>> drodze.
    >>
    >> W omawianym przypadku opakowanie było na tyle dobre że towar
    >> przyszedł w całości. Twierdzisz że liczy się tylko towar a
    >> wykazujesz się w dyskusji o złym opakowaniu. Znowu twoja ironia?
    >>
    > Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    > Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego działania w
    > dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo starannie zapakowane.
    > A w tym przypadku nei było.

    Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym czasie."


    Pozdrawiam


  • 49. Data: 2019-10-30 17:19:47
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 17:04, RadoslawF pisze:
    > Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    > i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    > wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    > Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym czasie."

    Ostatnio zamawiałem 2 duże dyski dedykowane do NASa. Sprzedawca (Morele)
    wysłał dyski bardzo grubo owinięte kilkukrotnie folią bąbelkową, każdy
    dysk w osobnej "kulce" z "bąbelkowej". + wypełniacz w paczce. Dostawa
    paczkomatem. Na pewno było to lepjej opakowane niż pojedyncza koperta
    bąbelkowa jaką dostał Roman - twórca wątku.
    Inna sprawa że profilaktycznie podczas zakupu napisałem w zamówieniu
    Internetowym krótką informację, że dyski mają być dobrze zabezpieczone
    przed wstrząsami.


  • 50. Data: 2019-10-30 17:33:45
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-30 o 17:19, Netx pisze:
    > W dniu 30.10.2019 o 17:04, RadoslawF pisze:
    >> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym czasie."
    >
    > Ostatnio zamawiałem 2 duże dyski dedykowane do NASa. Sprzedawca (Morele)
    > wysłał dyski bardzo grubo owinięte kilkukrotnie folią bąbelkową, każdy
    > dysk w osobnej "kulce" z "bąbelkowej". + wypełniacz w paczce. Dostawa
    > paczkomatem. Na pewno było to lepjej opakowane niż pojedyncza koperta
    > bąbelkowa jaką dostał Roman - twórca wątku.
    > Inna sprawa że profilaktycznie podczas zakupu napisałem w zamówieniu
    > Internetowym krótką informację, że dyski mają być dobrze zabezpieczone
    > przed wstrząsami.
    >

    Dyski serwerowe, które od czasu do czasu kupuję, przychodzą w pudełkach
    niewiele mniejszych od pudełka na buty, tylko nieco grubszych. Są
    wytłoczki i piankowe amortyzatory.
    Natomiast dyski OEM są pakowane w piankowe amortyzatory. Każdy dysk
    siedzi w swojej kieszeni. Tyle, że trzeba kupować od razu cały karton -
    kilkadziesiąt sztuk.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: