  • 31. Data: 2019-10-27 09:59:44
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    > O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.

    autoironia?

    > Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.

    I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
    Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg marketingowy
    polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w cene towaru?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 32. Data: 2019-10-27 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > IMO zwykle jest to jedynie utrata danych -- jednego sektora. :)

    Teraz nie wiem czy to zart co by sugerował emotikon czy ty tak na
    serio...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 33. Data: 2019-10-27 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Roman Tyczka n...@b...no ...

    > Mi sprzedawca zaproponował kasę za skasowanie negatywa, sam nic nie
    > mógł zrobić :-)

    Taka sytuacje tez miałem.
    A czasami jest sytuacja pomiedzy:
    - dzien dobry, towar ktory panstwo sprzedaliscie to bubel. Prosze o zwrot
    pieniedzy.
    - niestety nie mozemy zwrocic pieniedzy, dotychczas nikt nie składał
    reklamacji bla bla bla
    - nie ma problemu. Napisałem maila poniewaz lubie zaproponowac polubowne
    rozwiazanie przed wystawieniem opinii na allegro. Dziekuje i pozdrawia.
    - przepraszamy za kłopot - juz zwracamy kase :)

    Ale to wszystko w momencie kiedy masz mozliwośc ocenic transakcje.
    Dla mnie transakcja trwa plus minus 2 lata czyli zakup plus ochrona
    gwarancyjno ustawowa po zakupie.
    Moim zdaniem allegro ogranicza mi moje prawa dajac mozliwosc wystawienia
    komentarza przez duzo krotszy czas.

    Moze UOKIK trzebaby zainteresowac? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 34. Data: 2019-10-27 11:14:55
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-27 o 09:59, Budzik pisze:

    > autoironia?

    Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.

    > I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
    > Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg marketingowy
    > polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w cene towaru?

    A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za przesyłkę
    to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt przesyłki
    i dobrego opakowania?
    A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
    przyszedł sprawny.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2019-10-27 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    > Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.

    Wyobraz sobie ze nie pytałem na serio. Znów ironii nie paniał...

> [...]
    > przesyłki i dobrego opakowania?
    > A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar

    Nigdy nie miało to dla mnie znaczenia.
    Moge zapłacic za przesyłke 1gr a i tak zakup ma przyjsc w takim stanie i
    w takiej formie zeby nie stracił swoich własciwości.
    Sprzedawca sa zreszta tego swiadomi i nie pamietam takiej sytuacji zeby
    przyszło do mnie coś zle zapakowane, tudziez zniszczone po drodze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 36. Data: 2019-10-27 21:25:12
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-27 o 16:59, Budzik pisze:

    > Wyobraz sobie ze nie pytałem na serio. Znów ironii nie paniał...

    Wyobraź sobie że potraktowałem cie poważnie.
    Nie powinienem?

    > Nigdy nie miało to dla mnie znaczenia.

    Nieprawda. Dowodem jest twój udział w tej dyskusji.

    > Moge zapłacic za przesyłke 1gr a i tak zakup ma przyjsc w takim stanie i
    > w takiej formie zeby nie stracił swoich własciwości.

    W tym przypadku zakup przyszedł i nie stracił swoich właściwości.
    Część opakowania straciła.

    > Sprzedawca sa zreszta tego swiadomi i nie pamietam takiej sytuacji zeby
    > przyszło do mnie coś zle zapakowane, tudziez zniszczone po drodze.

    W omawianym przypadku opakowanie było na tyle dobre że towar przyszedł
    w całości. Twierdzisz że liczy się tylko towar a wykazujesz się w
    dyskusji o złym opakowaniu. Znowu twoja ironia?

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2019-10-28 08:29:13
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj RadoslawF, 27 paź 2019 w
    news:5db56eda$0$17349$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > przesyłki i dobrego opakowania?

    > A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar

    A kto zapłacił za przesyłkę, jeśli nie klient? UE?
    Sprzedawca słaby i należy mu się opieprz za sposób wysyłki hdd i tyle.

  • 38. Data: 2019-10-28 12:00:09
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 18:50, Szyk Cech pisze:
    > Ha Ha! HA HA!
    >
    > A kto normalny kupuje dyski magnetyczne z przesyłką?!?
    > Odp.: NIKT NORMALNY!

    To znaczy co? Bez przesyłki kupować i podłączyć przedłużaczem z Chin?

  • 39. Data: 2019-10-28 16:58:48
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-28 o 08:29, pueblo pisze:

    > A kto zapłacił za przesyłkę, jeśli nie klient? UE?
    > Sprzedawca słaby i należy mu się opieprz za sposób wysyłki hdd i tyle.

    Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?
    To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą wysyłającego?

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2019-10-28 19:13:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj RadoslawF, 28 paź 2019 w
    news:5db710f5$0$558$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?

    Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
    nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
    dyski i przychodziły zapakowane pancernie.

    W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.

    > To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
    > wysyłającego?

    Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
    wrażliwego sprzętu.