  • 11. Data: 2014-07-24 14:13:56
    Temat: Re: Zakup skutera
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello RadoslawF !:

    > W dwusuwach większa moc ci przeszkadza czy coś innego ?

    Nie - ta kupa smrodu, jaka się za tym g... ciągnie !!!

    A moc wcale niewiele większa, Ogar ma 3,7 KM z 49 ccm.

    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 12. Data: 2014-07-24 14:14:52
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello HANA !:

    > w automacie nizsze spalanie i wygoda Ci przeszkadzaja czy co?
    > ;-)

    :-D !!! Dobre ...

    Każde porównanie automatu z manualem w małych piździkach wypada na
    korzyść manuala, tylko że trza się naumieć ...

    pzdrw.

  • 13. Data: 2014-07-24 15:16:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-24, Grzegorz <b...@b...com> wrote:
    > Hello HANA !:

    >:-D !!! Dobre ...
    >
    > Każde porównanie automatu z manualem w małych piździkach wypada na
    > korzyść manuala, tylko że trza się naumieć ...

    Nie wypada a odpada i nie na korzysc a noga od wajchlowania biegami...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-07-25 00:58:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 14:13, Użytkownik Grzegorz napisał:

    > Nie - ta kupa smrodu, jaka się za tym g... ciągnie !!!

    No zobacz miłośnicy motoryzacji wolą zapach spalin z dwusuwa.
    Wnioskuje że ty miłośnikiem nie jesteś.

    > A moc wcale niewiele większa, Ogar ma 3,7 KM z 49 ccm.

    Ale większa ma. Przynajmniej porównując zwykłe gaźnikowe.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-07-25 04:43:17
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Hello HANA !:

    > :-D !!! Dobre ...
    >
    > Każde porównanie automatu z manualem w małych piździkach wypada na korzyść
    > manuala, tylko że trza się naumieć ...

    yhmm....
    Cholowczyc kiedys tam dawno pisal....
    ze zna 3 ludkow, ktorzy lepiej/oszczednej zminiaja biegi niz automat....
    czy suter czy auto bez znaczenia

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 16. Data: 2014-07-25 08:20:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 24 Jul 2014 13:47:25 +0200
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Tak i to spora. Stara zatrudniała polaków a nie chińczyków.

    Czyli sugerujesz że chinczycy w tej kwesti potrafią coś bardziej schrzanić niż my
    mieliśmy to w zwyczaju? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 17. Data: 2014-07-25 12:56:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Dykus <d...@s...wp.pl> wrote:

    > A jakie zalety ma w tym przypadku hamulec tarczowy?

    A próbowałeś hamować hamulcem bębnowym w skuterze? Jak nie, to spróbuj. Ja
    próbowałem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 18. Data: 2014-07-25 13:29:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-25 08:20, Użytkownik szerszen napisał:

    > Czyli sugerujesz że chinczycy w tej kwesti potrafią coś bardziej schrzanić niż my
    mieliśmy to w zwyczaju? ;)

    Sugeruje że wolał bym aby za coś co kupie jakiś rodak miał na
    utrzymanie siebie i swojej rodziny. Może wtedy on kupi coś przy
    produkcji czego i ja jestem pośrednio zatrudniony.
    A co do jakości to zamiast psioczyć na chińskie wykonanie
    przyjmij do wiadomości że ono zleży od zamawiającego a nie od
    chińczyka. Ten jak zamówisz tandetę za grosze to dostarczy ci
    tandetę wartą grosze a końcowy nabywca z niewiedzy ma pretensję
    do producenta zamiast do sprzedawcy który taką tandetę zamówił
    żeby więcej zarobić.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-07-25 14:30:42
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 25 Jul 2014 13:29:05 +0200
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > A co do jakości to zamiast psioczyć na chińskie wykonanie

    Już przy drugim poście zagubiłeś sens ;)
    Jest dokładnie odwrotnie.
    Sugerowałem, mało tego, pisałem wprost, że Romet prawdopodobnie zyskał na jakości
    przez to, że kitajce go robią.

    Co do utrzymania i finansów, jakiś rodak napewno ma z tego utrzymanie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 20. Data: 2014-07-25 17:17:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > No zobacz miłośnicy motoryzacji wolą zapach spalin z dwusuwa.

    Jaja sobie robisz?
    Trzeba mieć nie po kolei, żeby lubić smród palonego oleju.