  • 21. Data: 2014-07-25 17:18:12
    Temat: Re: Zakup skutera
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-25, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > A próbowałeś hamować hamulcem bębnowym w skuterze? Jak nie, to spróbuj. Ja
    > próbowałem.

    No i co sie stalo? Serio pytam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-07-25 17:24:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 17:17:22 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Jaja sobie robisz?
    > Trzeba mieć nie po kolei, żeby lubić smród palonego oleju.

    a) smrod zostaje z tylu
    b) do dwusuwa inny olej ... ekologiczny moze byc, jak do kosiarki

    J.

  • 23. Data: 2014-07-25 17:36:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > a) smrod zostaje z tylu

    Czy to wpływa jakoś na odbiór tego, czy się go lubi czy nie?

    > b) do dwusuwa inny olej ... ekologiczny moze byc, jak do kosiarki

    Też śmierdzi.

  • 24. Data: 2014-07-25 17:46:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-25 17:36, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Czy to wpływa jakoś na odbiór tego, czy się go lubi czy nie?

    > Też śmierdzi.

    Też nie jesteś miłośnikiem motoryzacji.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-07-25 17:48:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-25 14:30, Użytkownik szerszen napisał:

    > Już przy drugim poście zagubiłeś sens ;)
    > Jest dokładnie odwrotnie.
    > Sugerowałem, mało tego, pisałem wprost, że Romet prawdopodobnie zyskał na jakości
    przez to, że kitajce go robią.

    A to przepraszam.

    > Co do utrzymania i finansów, jakiś rodak napewno ma z tego utrzymanie ;)

    Ale gdyby nie składali a produkowali to utrzymania miało
    by ich sporo więcej.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-07-25 19:44:36
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    ToMasz wrote:

    > będzie często jeździć na maksymalnej mocy, paląc dużo paliwa. takie
    > 80cm, 125 (bez prawa jazdy A) jeżdżąc w optymalnym zakresie może spalić
    > mniej paliwa i dłużej żyć.

    Nie wprowadzaj człowieka w błąd. Na każdy pojazd jednośladowy z
    silnikiem powyżej 50 cm3 jest potrzebne prawo jazdy kategorii A. Taki
    jest stan prawny na dziś. Być może, jeżeli prezydent podpisze i przepisy
    wejdą w życie, to będzie można jeździć na motocyklach o pojemności do
    125 cm3 posiadając kategorię B. Jednak dodatkowe ograniczenie to
    posiadanie kat. B co najmniej od 3 lat. Nawet w tym przyszłym,
    prawdopodobnym stanie prawnym jeżeli ktoś nie posiada kat. B lub
    posiada, ale krócej niż 3 lata, to musi mieć kat. A, aby jechać legalnie
    motocyklem z silnikiem 125 cm3.

  • 27. Data: 2014-07-25 20:00:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Friday, July 25, 2014, 7:44:36 PM, you wrote:

> [...]
    > jest stan prawny na dziś. Być może, jeżeli prezydent podpisze i przepisy
    > wejdą w życie, to będzie można jeździć na motocyklach o pojemności do

    Chyba coś przespałeś...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2014-07-25 20:14:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chyba coś przespałeś...

    Co?

  • 29. Data: 2014-07-25 20:24:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    AZ wrote:

    > No i co sie stalo? Serio pytam.

    Nic się nie stało, a może się stało.

    Upraszczając - posiadając hamulec tarczowy masz lepszą kontrolę nad siłą
    hamowania. Zależność między tym jak mocno ściskasz dźwignię hamulca, a
    tym jak mocno jest hamowane koło jest lepiej wyczuwalna. Mając hamulec
    bębnowy łatwo zablokować niechcący przednie koło i wtedy lecisz pyskiem
    po asfalcie. Od dawna nie montuje się hamulców bębnowych w jednośladach.
    Może jeszcze znajdzie się jakiś, który ma bębnowy na tylnym kole, ale na
    przodzie montuje się hamulce tarczowe.

  • 30. Data: 2014-07-25 20:32:20
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Co?

    podpisanie ustawy....

    Andy

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.