  • 41. Data: 2014-07-28 14:02:38
    Temat: Re: Zakup skutera
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No i co sie stalo? Serio pytam.

    No i zwolnił... do siły, jaką bez problemu wytworzę na tarczowym, i do
    jego dozowalności, było mu daleeeko...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 42. Data: 2014-07-28 15:34:08
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 12:02:38 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > No i zwolnił... do siły, jaką bez problemu
    > wytworzę na tarczowym, i do
    > jego dozowalności, było mu daleeeko...

    Aweźdajspokój! Co Ty chcesz w pierdziku dozować? Normalnie
    zerojedynkowo sie go obsługuje; albo odkrecasz na max, albo łapiesz
    obie klamki. Jak hamulce sprawne to i bębny dają radę. Ja tak
    jeździłem na jakimś piaggio z 1995r. i aż przednie amory nurkowały ;)

    --
    pozdro
    tadzik