  • 31. Data: 2014-07-25 20:45:31
    Temat: Re: Zakup skutera
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    HANA wrote:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > podpisanie ustawy....

    Co nie zmienia faktu, że przepis nadal jeszcze nie wszedł w życie.

  • 32. Data: 2014-07-25 20:50:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    HANA wrote:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > podpisanie ustawy....

    Co nie zmienia faktu, że przepis nie wszedł do tej pory w życie i dziś
    jazda motocyklem 125 cm3 jest w zgodzie z przepisami tylko dla
    posiadaczy kat. A.
    http://www.skuterowo.com/lp/125-na-b/

  • 33. Data: 2014-07-25 21:23:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A co do jakości to zamiast psioczyć na chińskie wykonanie
    > przyjmij do wiadomości że ono zleży od zamawiającego a nie od
    > chińczyka.
    100% racji

    > Ten jak zamówisz tandetę za grosze to dostarczy ci
    > tandetę wartą grosze a końcowy nabywca z niewiedzy ma pretensję
    > do producenta zamiast do sprzedawcy który taką tandetę zamówił
    > żeby więcej zarobić.

    żeby więcej zarobić. to bym chciał wiedzieć. ile /supermarket/romet/
    ktoś tam zarabia. Nie w sensie zaglądania do portfela, tylko właśnie
    jakości w chwili zakupu w chinach, a nie sprzedaży w polsce

    ToMasz

  • 34. Data: 2014-07-25 22:36:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Też nie jesteś miłośnikiem motoryzacji.
    > :-)

    Takiej śmierdzącej palonym olejem na pewno nie.

  • 35. Data: 2014-07-25 22:37:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wprowadzaj człowieka w błąd. Na każdy pojazd jednośladowy z silnikiem
    > powyżej 50 cm3 jest potrzebne prawo jazdy kategorii A. Taki jest stan
    > prawny na dziś. Być może, jeżeli prezydent podpisze

    Prezydent już podpisał, w zeszłym tygodniu bodajże.

  • 36. Data: 2014-07-25 22:56:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-25, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    > Nic się nie stało, a może się stało.
    >
    > Upraszczając - posiadając hamulec tarczowy masz lepszą kontrolę nad siłą
    > hamowania. Zależność między tym jak mocno ściskasz dźwignię hamulca, a
    > tym jak mocno jest hamowane koło jest lepiej wyczuwalna.

    Ale mi tego tlumaczyc nie musisz. Tarcza z pewnoscia jest dobra do czegokolwiek
    co potrafi rozpedzic sie powyzej 60 km/h i wazy z kierownikiem 200. Ale przy
    malym skuterku 50 ccm nie jest to warunek konieczny.

    > Mając hamulec
    > bębnowy łatwo zablokować niechcący przednie koło i wtedy lecisz pyskiem
    > po asfalcie.

    Serio? Zablokowac kolo na bebnie to jest wyczyn :-) No chyba, ze na piasku...

    > Od dawna nie montuje się hamulców bębnowych w jednośladach.
    > Może jeszcze znajdzie się jakiś, który ma bębnowy na tylnym kole, ale na
    > przodzie montuje się hamulce tarczowe.

    Mi tego tlumaczyc nie musisz - patrz sygnaturka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2014-07-25 23:02:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-25 04:43, HANA pisze:
    > U?ytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisa? w wiadomo?ci

    > yhmm....
    > Cholowczyc kiedys tam dawno pisal....

    Hołowczyc ;)

    > ze zna 3 ludkow, ktorzy lepiej/oszczednej zminiaja biegi niz automat....

    Ja znam dwóch...
    Kto jest trzeci? ;)

  • 38. Data: 2014-07-26 14:54:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-25 22:36, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Takiej śmierdzącej palonym olejem na pewno nie.

    Tak dla twojej wiedzy, w czterosuwie też jest spalany olej
    tyle że w mniejszej ilości. Chyba zostaniesz miłośnikiem
    wózków akumulatorowych. :-)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2014-07-26 23:27:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-25 23:02, Tomasz Pyra pisze:

    > Ja znam dwóch...
    > Kto jest trzeci? ;)

    Hołowczyc mnie chyba nie zna, więc to nie ja ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 40. Data: 2014-07-27 08:53:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak dla twojej wiedzy, w czterosuwie też jest spalany olej
    > tyle że w mniejszej ilości.

    I o to chodzi, nie śmierdzi.
    Takich czterosuwów, które palą oleju tyle, że śmierdzi nie cierpię równie
    mocno.