  • 11. Data: 2018-05-24 08:56:40
    Temat: Re: Zamierzam kupić samochód
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 08:40, Chris pisze:

    > I to napisałem na koniec, Niemiec nie głupi i wie ile warte jest jego
    > auto :)

    Ale Niemcy raczej wymieniają na nowe, więc sprzedaż używanych jest
    ograniczona. Dzięki temu ceny są rozsądne. Ja swego czasu kupiłem
    używanego 3-latka w cenie ok. 40% nowego.
    T.
    Ps. A teraz to diesle w Niemczech chyba będą półdarmo.

  • 12. Data: 2018-05-24 09:01:42
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-05-24 o 08:56, T. pisze:

    > Ale Niemcy raczej wymieniają na nowe, więc sprzedaż używanych jest
    > ograniczona. Dzięki temu ceny są rozsądne. Ja swego czasu kupiłem
    > używanego 3-latka w cenie ok. 40% nowego.

    W PL tez tak jest, ja swojego 4-latka też kupiłem za jakieś 40%
    wartości, i ma auto z PL a nie składaka z DE :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 13. Data: 2018-05-24 10:18:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 May 2018 22:00:03 +0200, jacek pozniak

    > Jako, że moje auto ma już ponad 340kkm,
    > przejechałem nim prawie 200kkm, zamierzam
    > kupić następne.

    Mam na zbyciu Mazdę 6 2007 (marzec 2008 zaczęła jeździć)
    2.0 CiTD MT 180tkm z webasto na pilota. :P Od nowości u mnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2018-05-24 15:00:20
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 10:18:26 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 23 May 2018 22:00:03 +0200, jacek pozniak

    > Mam na zbyciu Mazdę 6 2007 (marzec 2008 zaczęła jeździć)
    > 2.0 CiTD MT 180tkm z webasto na pilota. :P Od nowości u mnie.
    W dieslu?
    Za darmo wezmę bo za chwile nie będzie można jeżdzić

  • 15. Data: 2018-05-24 15:03:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-05-24 o 08:17, Chris pisze:
    > Ja się zdecydowałem na zakup w PL auta po flocie (leasing) wtedy możesz

    Czasami okazuje się, że firma z oszczędności (albo może po prostu nie
    przypilnowała) pozwalała wlewać olej 10w40 lub nawet 15w40, zamiast
    zalecanego 0w20. Przy intensywnym użytkowaniu (a o takim mówimy) po 100
    tyś km wrażliwy silnik może być już w kiepskim stanie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-05-24 17:20:50
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.05.2018 o 08:17, Chris pisze:

    > Szkoda że nie podałeś czego szukasz, jaką kwotę chcesz przeznaczyć na auto.
    > Ja się zdecydowałem na zakup w PL auta po flocie (leasing) wtedy możesz
    > mieć pełną historię pojazdu, jak nie chcą dać idziesz do następnego.
    Też tak myślałem i kupiłem 3 letnie auto poleasingowe z przebiegiem 97
    tys, co mi się wydawało prawdopodobne. Do auta brakowało instrukcji
    obsługi, więc poprosiłem o dosłanie pocztą.
    Kiedy po kilku tygodniach odnaleziona instrukcja dotarła w środku
    znalazłem wydruk z serwisu po roku eksploatacji z przebiegiem 89 tys.
    Tak więc moje auto przez 2 i 3 rok przejechało tylko 8 tys. km ;-)
    Jacek

  • 17. Data: 2018-05-24 18:24:58
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 24 May 2018 15:03:09 +0200, Miroo napisał(a):

> [...]
    > zalecanego 0w20. Przy intensywnym użytkowaniu (a o takim mówimy) po 100
    > tyś km wrażliwy silnik może być już w kiepskim stanie.

    Po pierwsze co takiego okropnego stanie się silnikowi, jeżeli będzie
    dostawał olej o nieco innych parametrach? Po drugie firma, która ma auta w
    leasingu i na gwarancji, nic nie będzie kombinowała: wstawia się takie auto
    do ASO i oni już robią co potrzeba. Jeżeli ASO kantuje, to i tak nic na to
    nie poradzisz. Po to mają ceny z kosmosu i rygorystyczne audyty
    autoryzacyjne, żeby nie musieli kraść 50 PLN na butelce oleju przy
    przeglądzie.
    Ja jeżdżę poflotowym focusem 1.8TDCI - jeździ lepiej i ma mniej zniszczone
    wnętrze niż te z Niemiec, co mają po 120 tys. na liczniku. Kupiłem cztery
    lata temu ze stanem licznika 175 tys., teraz jest 310 i codziennie rośnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 18. Data: 2018-05-24 19:16:06
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > W PL tez tak jest, ja swojego 4-latka też kupiłem za jakieś 40%
    > wartości, i ma auto z PL a nie składaka z DE :)

    Jaka to furka za taką małą kasę? I czy 40% ode ceny cennikowej czy
    transakcyjnej?:)
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 19. Data: 2018-05-24 21:49:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 May 2018 19:16:06 +0200, w <pe6s0p$lo6$1@node1.news.atman.pl>, adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jaka to furka za taką małą kasę? I czy 40% ode ceny cennikowej czy
    > transakcyjnej?:)
    > pzdr
    > Adam

    Chyba każdy od średniej klasy wzwyż, a czasami nawet od niższej klasy
    niechodliwej.

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com

    A to co to?

  • 20. Data: 2018-05-25 10:26:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 19:16, adam pisze:

> [...]
    > Adam
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez

    Ja kupiłem forda mondeo kombi w 2008 r. - to model po lifcie. Z
    automatem i paroma bajerami na pokładzie, które wtedy nie były takie
    oczywiste (radio z nawigacją, czujnik deszczu, automatyczne światła,
    bluetooth). Wtedy taki nowy kosztował ok. 110 tys. zł, zapłaciłem ok. 40
    ze wszystkim.
    T.