  • 11. Data: 2015-08-25 23:07:07
    Temat: Re: Zamykanie zamków na "dwa razy" - psychologiia?
    Od: 4...@g...com

    Każdy mmechaniczny zamek wyprodukowany w więcej niż jednym egzemplarzu da sie
    otworzyć. Ale moze nie dać się otworzyć taniego zakma wyprodukowanego w setkach
    tysięcy sztuk pod warunkiem że wie się jak go przerobić żeby stał się zamkiem
    wyprodukowanym w jednym egzemplarzu. Dolożenie malego magnesy neodymowego w
    odpowiednim miejscu w zamku spowoduje że oryginalnym kluczem będzie się otwierał
    normalnie ale uniemożliwi otworzenie wytrychami. Przyciągany przez magnes wytrych
    będzie nie do opanowania przez otwierającego. Oczywiście nie do wszystkich zamkow
    taką przeróbkę można zrobić.

  • 12. Data: 2015-08-26 06:25:50
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 19:41, masti pisze:

    > do codziennego używania

    Szczególnie przy drzwiach z większą ilością rygli.

    --
    P.Jankisz

  • 13. Data: 2015-08-28 15:33:27
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > bo wysuw przy jednym obrocie jest zbyt mały. Mozna by pewnie zrobić
    > większy ale wtedy byłby większy opór przy obrocie klucza

    Mozna byloby pewnie zrobic tez tak, zeby klucz dalo sie wyciagnac
    dopiero po dwoch obrotach... wtedy byloby bezpieczniej, bo kazdy zawsze
    zamykalby na pelne wysuniecie blokady.

    Argument z podwazeniem drzwi lomem mnie przekonuje.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/