  • 41. Data: 2019-01-18 12:27:57
    Temat: Re: Żarówka LED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Tak uważasz? ;)
    >Abstrahując od tego, na grupie dla elektroników pyta, jakby nie było
    >zawodowy, doświadczony elektronik co jest przyczynę migotania
    >"żarówki" i dostaje odpowiedź, żeby wkręcił i wykręcił "żarówkę", no
    >trochę to zabawne ;)

    Czasem mozna przeoczyc najprostsze rozwiazanie :-)

    J.

  • 42. Data: 2019-01-18 13:21:34
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 43. Data: 2019-01-18 13:22:28
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 17.01.2019 o 23:55, J.F. pisze:
    > No i sa dwa problemy:
    > 1) mam paragon. Kupiona 22-01-2017. Maja pecha:-)
    > Kupiona na drugim koncu miasta, ale akurat mam interes:-)

    Jak jakiś Carefour to w dowolnym wymienią.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 44. Data: 2019-01-18 16:15:41
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 05:26:14 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > (LEDówki)
    >
    > Wiesz, oni są od włączania niskich cen i pastwienia się w reklamie nad
    > Eweliną Lisowską ("W stronę słońca"), a ty chcesz, żeby się jakimiś
    > żarówkami zajmowali :P

    http://www.krs-online.com.pl/media-markt-polska-sp-z
    -o-o-krs-173629.html
    http://www.krs-online.com.pl/media-saturn-holding-po
    lska-sp-z-o-o-krs-26984.html

    Klient myśli że pójdzie do konkurencji, a tu się okazuje że
    te same łośki pod innymi szyldami.

    Co do mrugania LED. U mnie zdechła z przegrzania.

  • 45. Data: 2019-01-18 20:30:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jan 2019 07:15:41 -0800 (PST), w
    <5...@g...c
    om>,
    b...@g...com napisał(-a):

> [...]
    lska-sp-z-o-o-krs-26984.html

    > Klient myśli że pójdzie do konkurencji, a tu się okazuje że

    Media Expert jest lepszy. Bo jest Avansem i czymś tam chyba jeszcze.
    A EuroRTV to ole!ole!

    Czy jakoś tak :)

  • 46. Data: 2019-01-20 12:25:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2019 13:22:28 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > Jak jakiś Carefour to w dowolnym wymienią.

    A to niestety Selgros i poszli na dluga sciezke - przyjeli reklamacje
    do rozpatrzenia :-)

    J.

  • 47. Data: 2019-01-21 23:15:44
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > A to niestety Selgros i poszli na dluga sciezke - przyjeli reklamacje
    > do rozpatrzenia :-)

    To tak, jak szukasz pracy i po rozmowie mówią ci "dziękujemy, zadzwonimy do
    pana" :) :)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.